Gå til innhold

Urinveisinfeksjon !!!!! Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drikker kamillete for harde livet... Er det noen flere tips til å få vekk f...skapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tranebær hjelper, samme med c-vitamin "sjokk", men om det virkelig har satt seg så er det ingenting som hjelper bortsett fra antibiotika..

Masse god bedring :-)

Skrevet

C vitamin sjokk? Hva skal jeg gjøre da?

Drikke masse masse appelsinjiuce, eller be kjæresten min kjøpe med C vitaminer?

HVIS jeg skulle være gravid, er det farlig å ha urinveisinfeksjon?

Skrevet

Jeg går alltid til legen å får antibiotika når jeg har UVI. Er ikke ofte jeg har det, men det går ikke over av seg selv på de fleste.

Skrevet

kjerringrokk, tranebær, masse væske. Er det helt i begynnelsen kan du klare å "få det bort", men har infeksjonen fått satt seg må du få antibiotika. Ikke farlig hvis du er gravid, men må antibiotikaen være forenlig med graviditet!!!! God bedring, er noe dritt det der altså!

Skrevet

Ok, jeg kan jo prøve å få bukt med det selv.

Jeg merker vel om jeg ikke gjør det? Altså , man har ikke urinveisinfeksjon uten å vite det?

Skrevet

Ja, masse appelsin juice og c vitamin tabletter. For sikkerhets skyld så hadde jeg fortet meg til legen med en prøve, nevn at du kan være gravid så får du medisiner som ikke skader.

Skrevet

når jeg har UVI er det ikke noe annet enn antibiotika som hjelper..

blir så sterkt angrepet når jeg får det så jeg må bare komme meg til legevakta med engang,nytter ikke å vente på time hos fastlege!!er så sinnsuykt vondt så da betaler jeg heller de 300-400 kr..

Skrevet

du merker jo fort om ubehaget går over, men gjør det ikke det innen få dager ville jeg gått til legen :)

Jeg har flere ganger merket at jeg har fått tendens til UVI, merkelig følelse der nede og hyppig tissing. Da har jeg klart å få det bort ved å ta tranebærkapsler, men det er ikke alltid man klarer det.

Skrevet

Ok. Da prøver jeg i dag selv. Og blir det ikke bedre så drar jeg til legevakten i kveld. Tusen takk:)

Skrevet

håper du klarer å riste den av deg..

er så for jævlig å ha det ...

*grøss*

Skrevet

tranebær er den ultimate hjelpen da!

Skrevet

Tranebær? Hva er det?

Jeg ber kjæresten min kjøpe det... Men hva skal jeg si? Hvor finner han det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...