Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har TR dukket opp? Eller testet på nytt?

Her sank tempen litt i morges, så jeg regner med TR dukker opp i løpet av dagen eller morgendagen... Men det er jo som forventet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

TR har ikke dukket opp og jeg har ikke testet. Den kommer nok tenker jeg. Hvordan går det med dere da? Så lenge TR ikke dukker opp er det vel håp. Er som regel veldig sugen på snop før TR kommer, det er jeg ikke nå. Så derfor bestemmer jeg at fra nå av er det et tegn på graviditet:-)

Skrevet

Hehe...Ja, vi sier at det MÅ være et tegn!!!

Her går det i mensmurringer til og fra. Kjennes ut som den kommer når som helst og så blir følelsen borte. Men vi fikk jo bare kost 1 gang denne eggløsningen, så har liten sjanse for at det faktisk klaffet.

Skrevet

Det skal jo faktisk bare 1 gang til for at det klaffer da. Har du IKM i dag eller morgen?

Skrevet

Litt usikker. Går jo alltid ut fra at jeg har 32 dagers syklus, men av og til blir de lengre. Denne gangen fikk jeg positiv el-test på dag 16 i stedet for dag 18 som jeg har pleid å få tidligere. Så da regnet jeg med at siden eggløsning var 2 dager før, så kom TR til å dukke opp 2 dager før også, men ser ikke slik ut så langt

Skrevet

Okei. Er ganske spennende dagene rundt IKM, men en blir jo så skuffet når TR dukker opp. Er litt usikker jeg og om jeg har IKM i dag eller morgen. Har alltid hatt sykluser på 28 dager, men de siste 2 pp har det vært 29.

Skrevet

Har du tenkt å teste noe mer da? Eller bare vente å se om den dukker opp?

Jeg skal nok ikke teste mer nei, men skulle den ikke dukke opp i løpet av helga, tester jeg nok i begynnelsen på uka.

Tror du lengden på lutealfasen kan ha noe med hvor tidlig/seint folk tester positivt?

Skrevet

Tenker jeg tester søndag eller mandag om den ikke dukker opp. Men jeg slipper nok å svi av den testen

Vet ikke helt svaret på spørsmålet, men det kan jo være tilfellet. Jo kortere den er jo tidligere kan de teste positiv kanskje. Jeg aner egentlig ikke.

Skrevet

Vi får vel holde hverandre oppdaterte :) Lykke til :)

Nå skal jeg og mannen min snart på prøveforestillingen til "Shvowgirls" på Chat Noir :) Koster jo under halve prisen enn forestillingene koster etter generalprøven :) Hehe...og om det er prøveforestilling gjør jo ingenting. Det er jo samme showet :)

Skrevet

Vi må oppdatere ja.

Kos dere i kveld da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...