Gå til innhold

Heia Kristin! (SV) Link


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Uff om det er snakk om halvosen, den pengekåte løgnaktige kjerringen blir jeg bare kvalm..

 

 

Heia høyre!

Skrevet

Leste du linken? :-)

 

 

Er ikke SV`er jeg heller akkurat da..=P

Skrevet

Greit å kutte passet, men det blir jo tatt igjen.... Det innrømmer hun jo selv også. Det er nesten skummelt å få et slikt kutt! Det er greit at pass er dyrt, men når man tenker på at det da varer i 10 år så er det jo ikke så dyrt alikevel. Og jeg gruer meg mer for hvor det slår tilbake..

 

Nei, Kristin kan du få billig av meg! Hjelper ikke å komme med noe slikt og virke som en reddende engel, når hovedsaken hennes har gått på stumpene og hun ikke klarer å stå for det hun sier!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...