prøvekluten+3små Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 ...som vil nekte mannen å kjøpe utstyr til babyrommet han vil pusse opp før ungen er ute? han vil sette i gang nå i helga...maling og alt det der er ok syns jeg,det må han nå bare styre med..men av en eller annen grunn får jeg meg bare ikke til å synes at det er greit at han kjøper sakene til å innrede det med..vil vente til baby er trygt ute jeg..hvilket er jo egentli absurd,for vi har jo kjøpt andre ting til babyen slik som vogn og litt klær.. ?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 ja litt paranoid er du ... syntes jeg... skjønner tankegangen din men man kan jo aldri være 100% sikker på at ting går som man ønsker men man må ha lov å glede seg når man har kommet et stykke på vei.. i tillegg ville jeg ikke hindret pappaen i dette heller, sett heller pris på hans engasjement som jeg syntes personlig er kjempe fint.. han viser jo at han gleder seg - og dere får mer tid til baby og dere sammen istedenfor praktiske ting etter babyen er kommet.. men d var min mening..
håper på fulltreff Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 ... litt paranoid kanskje.. men, på den andre siden - hvem er helt rasjonell når de er høygravid? Det er vel kanskje greit å få gjort en del før babisen kommer ettersom det blir travle tider når den endelig er der. Hva med et kompromiss? Kjøpe noe innredning, men vente med de tingene du føler mest motstand mot?
prøvekluten+3små Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 det grå jo an..men har en annen litt ego grunn og for ikke å ville enda ..og det er at dette er egentli hobbyrommet mitt..og baby blir uansett ikke å flytte inn der før den sover over natta..så litt fordi jeg har lyst til å ha muligheten med å sitte å sysle der inne for meg sjøl også,mens vi venter på at den ska komme ut:o)
håper på fulltreff Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 ja, da er du jo ikke spesielt paranoid. Synes det er en helt god grunn jeg. Kan du ikke bare si det da? Lettere å forstå for mannen din også antagelig.
prøvekluten+3små Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 har sagt det,men det syns han ikke er god grunn nok da vettu;o)kan jeg jo gjøre på kjøkkenet mener han;o) men er nok litt paranoid likevel på disse babygreiene..blir nesten litt sånn gammel overtro dette..ikke handle så mye før babyen er ute..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå