Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Er det lov å ha med barna når man stemmer ? Det er planleggingsdag i bhg på mandg, så jeg tenkte jeg og smurf kunne kombinere tur med stemming. Men er det noen regler for det ? Han er tre år. Tenker om det blir støyende eller noe sånt ? De har jo åpent ganske lenge utover, men det hadde vært greit å få gjort det på dagtid.
Mynona Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Det er jo bare inn og ut, dere skal jo ikke oppholde dere der, så det må jo gå greit? Mulig han må vente utenfor forhenget kanskje?
2 Sommerbarn Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Klart du kan ha med barn i stemmelokalet. Er faktisk ikke alle som har barnepass :-)
Bratsj Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Mannen min gikk innom og forhåndsstemte igår på vei hjem fra barnehagen med snuppa på 3 år, hun fikk drops der :-) Veldig stas å være med.
___ Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg planlegger i hvertfal å ta med begge mine. Jeg og søsteren min var også bestandig med da vi var små. Synes det er fint at folk tar med barna jeg. Det er jo en del av opplæringen i demokrati .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå