Gå til innhold

Barn med på stemmelokalet ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lov å ha med barna når man stemmer ? Det er planleggingsdag i bhg på mandg, så jeg tenkte jeg og smurf kunne kombinere tur med stemming.

Men er det noen regler for det ? Han er tre år.

 

Tenker om det blir støyende eller noe sånt ?

 

De har jo åpent ganske lenge utover, men det hadde vært greit å få gjort det på dagtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare inn og ut, dere skal jo ikke oppholde dere der, så det må jo gå greit? Mulig han må vente utenfor forhenget kanskje?

Skrevet

Klart du kan ha med barn i stemmelokalet. Er faktisk ikke alle som har barnepass :-)

Skrevet

Mannen min gikk innom og forhåndsstemte igår på vei hjem fra barnehagen med snuppa på 3 år, hun fikk drops der :-) Veldig stas å være med.

 

Skrevet

Jeg planlegger i hvertfal å ta med begge mine. Jeg og søsteren min var også bestandig med da vi var små. Synes det er fint at folk tar med barna jeg. Det er jo en del av opplæringen i demokrati .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...