Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 I dag er det at alle barna er hjemme og at det er HELG!!! God mat...god film i kveld... Elsker fredageer jeg...
Hjertefamilien Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Akuratt i DAG er det best med fredag fordi jeg skal gifte meg!! Skal på tinghuset litt senere i dag :-)) (Vielsesseremoni og festen er i morgen) Kos deg på fredagen din du også :-)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 oj gratulerer med dagen i dag da....du får ha en flott dag...klem til deg...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 grattis hjertefamilien fredag er ikke best.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 For tiden er det ikke så mye, siden jeg ikke jobber eller har helgefri uansett. Skal skrive + vaske og styre (pga bursdag til lillegutten søndag).
Kakeåndsen Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Vanligvis, at sambo har fri et par dager og at vi kan kose oss sammen alle fire. I dag, at jentene og jeg reiser til moren min etterpå.
tine29 Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Lykke til med vielsen å bryllupsfest! Fredag er den beste dagen i uka. Go mat å sløving på sofaen:)
Slettes Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Det beste med fredager er at da er det rett før helgen starter.. Sambo slutter alltid tidlig og jeg digger å ha ham her hjemme med oss.. Vi lager alltid litt ekstra god mat og siden de "store" guttene får ikke guddis på lørdagene koser vi oss med litt pottis og sjokko til fredagsfilm eller filmene.. Blitt såpass "gammel" at vi gjerne ser gullrekka på NRK også..
Slettes Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Oi, oi.. gratulerer hjertefamilien.. Håper du "unngår" mye av pressen og alt styret der i dag da for det faller dom i Wonderboy-saken der nede og jeg vet at TV2 skal filme direkte..
Hjertefamilien Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Oi.. mente ikke å kuppe fredagstråden din sjaman., men tusen takk for gratulasjonene alle sammen :-) Er relativt rolig nå, så dette bør bli en fin fredag! Ønsker alle her en fin fredag, og helg også :-)
Lille søtnos Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 At det er helg ! Idag er det ekstra bra fordi kvelden skal tilbringes på en meget fin restaurant, og og deretter en meget etterlengtet tur på et flott spa sammen med min søster. Lenge siden sist, ja :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer hjerte.. ! Som på en vanlig fredag er det utrolig godt at mannen kommer hjem fra jobb. Er nemlig borte en uka av gangen. Ellers er det utrolig deilig at det er fredag i dag fordi da skal snuppa endelig på sykehuset og vi kommer kanskje noe nærmere hvorfor hun ikke vil spise noe særlig og koster opp 1-3 ganger HVER dag :-( Gråter på natta, og har tydelig vondt..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 å kuppe en tråd er helt greit hehe det burde faktisk flere gjøre her inne hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå