martine68 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Da røsker det og river i eggstokkene etter å ha spist pergo, men har ikke fått el enda. Tester med el-tester og er like spent hver morgen. Hvis jeg legger godviljen til tror jeg at el-slim er i anmars. Hm....lurer litt på om det blir el i helga jeg :-). Er jo spent på om el-testene slår ut når jeg er på pergo. De slo alltid ut uten så jeg håper jo pergoen ikke lurer meg. Noen som erfaring med el-tester med og uten pergo? Temper for sikkerhets skyld da. Tempen sier ikke noe om el, så da får nok mannen min spare litt til. Han har liksom bestemt seg for å spare nå, så det blir kamp blandt gutta når de setter av sted :-) Ha en god helg jenter. Jeg drar en tur på hytta og skal kose litt med gubben der oppe. Kanskje jeg kommer nygravert tilbake he he. klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Ha ei flott og fruktbar helg på hytta martine )
jenkas69 Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Vet dessverre ikke så mye om det du spør om da jeg aldri har brukt pergo, men ønsker deg en riktig god helg og lykke til! Håper du blir gravert i helgen:) Klem
Agne Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Dette er spennende, Martine, hååååp du får el i helga nå når du er så opplagt til kos. Selv er jeg ikke sikker på om el har vært her, jeg bruker jo å kjenne den, noe som jeg ikke har gjort denne mnd. I dag er det dag 13, og jeg klarte å få levering i går formiddag, jippi så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå