Gå til innhold

Drar til Mallorca imorgen, lurer på en ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere drar til syden har dere tatt med slike piller/tabletter som man tar for å unngå løs mage da? Gies dette til barna også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri brukt det. men det kan jo være greit å ha i teoalettmappen om dere har lit følsom mage. Vi merket ingenting i magene våre at vi var på mallorca i sommer:)

om det kan gies til barn vet jeg ikke.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor i Mallorca dere var. Vi ska til Alcudia. Har ikke vært i syden på småbarn før, så er spent.

Skrevet

nei du, jeg husket feil. hihi, vi endte opp på gran canaria i sommer vi.. hihi- vi hadde tenkt til mallorca, men dte var fult på alcudia:)

vi reiste i juni/juli, da var mie nesten 8mnd. og det gikk kjempe bra. hu elske rå ligge naken eller bare med badetruse i varmen. og hun instilte seg så fint. tok en sen ettermiddagslur og holdt ut til litt senere på kvelden.

og flyturen gikk også kjempe fint.

dere får det sikkert kjemep fint:) kos dere masse da....

Skrevet

ta med piller og spør på apoteket om de har noe til små barn!

vi var i alcudia, og jenta mi spøy og hadde diaree nesten hele uka(frisk de 2 første dagene...). snakket med en annen familie, og lillegutten deres hadde fått det samme. vi var hos lege der, og det kostet ganske mye penger....

gubben ble også dårlig, siste dagen eller noe, og holdt på en hel uke etter vi var hjemme....

har snakket med ei annen som har vært på mallorca 2 ganger, og de ble matforgiftet begge gangene....

skal krysse fingrene for at dere holder dere friske og raske, og om dere har mulighet MÅ dere en tur inn til Palma! fantastisk by :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...