Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 I barselgruppa mi er vi 7 stykker.. Vi er alle "eldre" enn person NN.. Hun er 17. Jeg syns N.N er innmari snill og koselig. Hun betrodde til meg at hun var utro mot kjæresten før hun ble gravid og at dette var noe vanskelig for henne. Det skjønner jeg. Så sier en annen i gruppen til meg en dag, skadefro og jævlig; Hehe jeg tenkte vi kunne fortelle kjæresten til N.N at hun var utro, tenk så interessant å se drittungene hamle opp imed hverandre. Jeg ble veldig satt ut svarte; Oi, hvordan vet du dette da ? Er det sant? Syns ikke vi skal si noe som helst, det er ikke vår sak Hun svarer: Lillesøsteren min fortalte det. De var venninner før. Men jeg skal fortelle ham det jeg. Hjelp hun kan jo ikke gjøre det. Regner med at han vet det siden hun sa til meg at dette var vanskelig for henne. Blir så redd fordi disse andre damene i gruppen skal gjøre dette. De gjør dek un fordi hun er ung, det snakker de konstant om Jeg er ikke MYE eldre enn N.N så kanskje neste gang er det meg. Burde jeg si i fra til N.N? Hva bør jeg gjøre her, de kan jo ikke gå hen åsladre til kjæresten hennes. Fyjsom gamle kjerringer!
Willy Wonka Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Hvem er det som er drittungen her da? Jo, hun andre. Hva med å fortelle henne det???
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg sa klart i fra at dette er ikke vår sak what-so-ever og at hun skulle holde seg for god. Det er jo jævlig dårlig gjort. Trodde helt seriøst at voksne mennesker hadde forståelse for at livet ikke alltid blir som planlagt og at alle kan gjøre feil. Bør jeg advare N.N?
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Si til henne at det er best å fortelle samboeren om det. Bedre for han å få høre det av henne enn av andre for da blir situasjonen bare sårere og verre. En må ta konsekvenser for det en gjør!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Leste du ikke HI? Han vet godt om det. Syns du virker veldig snever om du syns folk skal få lov å gå rundt å rippe opp i hva andre gjør, men men, det er vel kanskje du som er i gruppa mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå