Gå til innhold

Ønsker dere en fin dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsket gjelder alle og enhver, men sender en stor varm tanke til Goguttklatten i sær! Tenker på dere i dag. Og Klatten også.

 

Håper dere får samlet alle deres kjære rundt dere og ha en fin stund til minne om de som måtte dra fra dere så alt for tidlig!

 

Dere er med meg i tankene i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk gummis!

 

Jeg gleder meg til å se deg igjen jeg kjenner jeg!!! Vet ikke når det blir, men jeg vet at det blir koselig!

 

 

Ja denne dagen er helt spesiell.... den er jo spesiell for oss som har fått være med på klattenes opplevelser! gode klemmer og tanker fra meg også!

Skrevet

Takk for det:-)

Det er litt rart idag kjenner jeg......sitter med bilde av verdens beste søster her og forstår ikke helt at vi ikke skal møtes til middag og feiring etterpå.....

Snakket med datteren hennes og mamma og bror og alle har forskjellige måter å takle det på.......

Har heldigvis fri idag, så det blir kosedag med lille rosa, lille lyset vårt:-)

 

Dette er jo første merkedag og vi tar et skritt av gangen.......

 

Mange gode klemmer til dere også og en spesiell og varm en til attpåklatt en go`gutt som sikkert ikke har en helt enkel dag idag...

 

Men vi har tent lys for englene vi, lille rosa og jeg:-)

Skrevet

Mange varme tanker fra meg ogsa.Haaper dagen blir fin tross alt. Tenker paa dokke. Og veit at dei som reiser fra oss aldri blir glemt.

Skrevet

Tenker på dere to klattene våre i dag!!!

Mange klemmer fra meg :)

Skrevet

Sender en god klem til dere begge her også jeg :)

For det tror jeg dere trenger mange av idag.

 

 

Denne er så utrolig vakker...håper det er greit at jeg legger den her til dere...

Den passer både for liten og stor synes jeg...alle har en mamma og alle har vi barnet i oss :)

 

Klem

 

 

Skrevet

OI OI OI OI OI

 

For en sang, for en tekst, for en artist.... Utrolig sterk, trist, vondt,opprivende.....Det må være så grudomt å oppleve tap av en man elsker! Takk gode GUd for at jeg har mine, og må han og alle andre høyere makter ta vare på dere som opplever dette. Jeg har ikke ord, men jeg har tusen ord likevel! Gjennom hodet strømmer et ras av ord og tanker, men lite har det å si for dere som lever i sorg og savn, glede og minner.

 

Kjære vene, jeg ønsker dere alt godt, og håper dere har noen å stå sammen med i dette!

 

gode gode klemmer fra

Skrevet

takk dere.

ja,dagen har vært vond.tvers gjennom.

men nå er den snart over,og vi skal feire goguttens første bursdag også.

håper ting er litt lettere da.

 

klem til alle sammen fra meg.

en skikkelig "gokjinnj" =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...