Gå til innhold

Barselgruppeproblem..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barselgruppa mi er vi 7 stykker.. Vi er alle "eldre" enn person NN.. Hun er 17.

Jeg syns N.N er innmari snill og koselig. Hun betrodde til meg at hun var utro mot kjæresten før hun ble gravid og at dette var noe vanskelig for henne. Det skjønner jeg.

Så sier en annen i gruppen til meg en dag, skadefro og jævlig; Hehe jeg tenkte vi kunne fortelle kjæresten til N.N at hun var utro, tenk så interessant å se drittungene hamle opp imed hverandre.

Jeg ble veldig satt ut svarte; Oi, hvordan vet du dette da ? Er det sant? Syns ikke vi skal si noe som helst, det er ikke vår sak

Hun svarer: Lillesøsteren min fortalte det. De var venninner før. Men jeg skal fortelle ham det jeg.

Hjelp hun kan jo ikke gjøre det. Regner med at han vet det siden hun sa til meg at dette var vanskelig for henne. Blir så redd fordi disse andre damene i gruppen skal gjøre dette. De gjør dek un fordi hun er ung, det snakker de konstant om :( Jeg er ikke MYE eldre enn N.N så kanskje neste gang er det meg. Burde jeg si i fra til N.N? Hva bør jeg gjøre her, de kan jo ikke gå hen åsladre til kjæresten hennes. Fyjsom gamle kjerringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det store spørsmålet er da: hva for de andre damene ut av dette?? Gagner det dem på noen som helst måte, bortsett fra å lage kvalme??

Siden de ikke vil høre på dine innvendinger i saken, synes jeg du bør fortelle dem at dersom de sladrer så vil du fortelle NN sannheten om hva de planlegger. DET er det ikke sikkert de vil ha på seg vettu......:-) Feige som dem er.

Skrevet

Jævla drittkjerringer. Skikkelig se&hør stil på de.

Ja, jeg trorj eg skal si det til N.N.

Jeg ble ganske satt ut.

Skrevet

Er de helt sjuke eller? Hva i alle dager er vitsen med å sladre sånn? Bare for å ødelegge familien til en liten baby??? Ta en prat med disse damene først og be dem om å skjerpe seg, si klart i fra hva du mener om å gjøre sånt ikke bare mot denne jenta, men få dem til å forstå hva de gjør mot babyen også.

Skrevet

Jeg blir også satt ut av sånt. Skjønner virkelig ikke dem som får et kick av å lage kvalme og dritt for andre:-(

Gi dem inn:-)

Skrevet

Nei, deter barnslig, og ondskapsfullt. Hun la frem hele problemstillingen som noe vanskelig for henne og samboer da vi snakket sammen. Hun er ei ålreit jente. Ikke hatt det så lett o.l i oppveksten.

Sist tirsdag var det gruppemøte, og da "glemte" de å invitere henne. Jeg blir kvalm.

Skrevet

De "snille" kjerringene tenkte sikkert kun på barnets beste. De mener sikkert det er best for et barn å oppleve at foreldre krangler fordi far hører ting om mor hos folk han ikke kjenner.

Hvis hun som også vet det er rimelig oppegående, så holder hun kjeft sånn at NN får fortalt det selv.

Helt utrolig hvordan enkelte skal blande seg. Kvalmende drittkjerringer.

Skrevet

Tror jeg har formulert meg litt feil.

Samboer til N.N vet det. I alle fall har N.N fremlagt det sånn.

Jeg tror ikke jeg vil gå i barselgruppen mer.. Det er ikke koselig.

Skrevet

Det var i allefall bra, så får ikke den drittkjerringa muligheten til å overraske han.

Skrevet

Jeg klarer ikke å forstå at en 26åring klarer å oppføre seg sånn mot en jente på 17.

skal vedde for at hadde det vært hennes søster så hadde det vært noe helt annet.

Sjeldent jeg bruker ord som dette.. men.. hun er en jævla bitch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...