Gå til innhold

Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr har vært hjemme fra barnehagen onsdag og torsdag. Han er snørrete, hoster og har vært sutrete og utålmodig, men ikke feber. HAn er 15 mnd og dette er hans 1. barnehage år.

I natt har han hatt 2 stygge hostekuler, og nå vil han ikke ha noe særlig med frokost. Men han har fortsatt ikke feber, og virker i fin form ellers.

Nå lurer jeg på om jeg skal holde ham hjemme i dag også, slik at han får hele helgen på seg og kanksje bli helt fin ti lmandag, men da må jeg være hjemme enda en dag fra jobben (jobber i en annen barnehage og har nettopp starter der, kjenner litt på at jeg har vært mye hjemme allerede...).

Hva hadde du gjort?

Jeg er ikke vant til å ha syke barn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi meg noen råd da vær så snill!

Snørret er grønt og hsn hoster fortsatt, er litt hes.

KAnskje jeg skulle få en lege til å lytte på han også før helgen?

Skrevet

Jeg ville helt klart vært hjemme sånn at han får noen ekstra dager å komme seg på. Det er nok bedre at han får restituert seg helt enn å dra litt tufs i barnehagen. Tror du ikke?

God bedring!

Skrevet

Jeg ville vært hjemme ja. Stakkars gutt, er ikke godt å være borte når man er syk. Kanskje han kan smitte de andre i bhg også!

Skrevet

hmmm, ikke så lett i forhold til din jobb da.. men jeg tror nok jeg ville holdt han hjemme om du synes har virker litt pjusk. så har han som du sa, hele helgen å komme seg på. det er veldig slitsomt å være så forskjølet.....

men om du synes har virkelig relativt bra, og går rundt å leker og virker helt ok så ville jeg nok sendt han ( sånn med tanke på den jobb da, og det at han ikke spiser betyr nokikk enoe for om han er i form for bhg).

du kan jo evt sendt han i bhg ( hvis han ikke bare ligger i sofaen eller på fanget, eller bare suttrer osv) og si at de må ringe etter deg hvis han blir dårligere.

Skrevet

Jeg har akkurat levert storesøster, hun har hatt vannkopper, men det er skorpe på alle nå..... Hun er i fin form da, og siden jeg er hjemme skal hun bare være der i 4 timer. Men det er vel vanskelig for deg å få til en halv dag....

Hva hadde du tenkt sjøl hvis et av barna i barnehagen du jobber hadde kommet i barnehagen i den formen sønnen din er i nå? Det kan jo gi deg en pekepinn.....

Skrevet

Det var smart. Det jeg hadde tenkt da, var at jeg hadde villa latt en lege lytte på barnet,for når han begynnte å gå rundt her hørte jeg at surklingen har blitt værre, og han er tungpustet.

Så vi er hjemme og skal tillegen senere i dag.

Tusen takk for svar. Hater å være hjemme fra jobb, men jr kommer jo før alt annet.

Skrevet

Ettersom du har vært hjemme to dager allerede ville jeg nok krevd at det var farens tur til å være hjemme nå, men jeg tror jeg ville latt gutten få en dag til hjemme før barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...