Mitzy Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Samboeren min har forandret seg helt etter han fikk vært med og sett på UL igår.Har følt at han ikke har vært glad for denne graviditeten før det. Nå er han er så glad og omtenksom at den nesten blir for mye. Er litt forkjølet og vondt i hodet og jeg ble nektet og reise på jobb. Jeg måtte hvile, så jeg ikke ble dårligere. Jeg mener er jeg syk så må man bli ordentlig syk for man blir bra igjen. Uansett om man er hjemme eler på jobb. jaja, så ble jeg hjemme da. Skikklig skravlesyk. Og så nekter han meg og gjøre rent katte kassa. og Til og med Iderene sitt bur. Men prøvd og forklare at de ikke spiser mus og fugl så er ikke smittebærere i den fortand. Og så vasker jeg jo allitd henda. Ikke får jeg ta opp etter hundene engang. Og ikke vil han reise på store stockholm i desemer(hundeutstilling) For er redd det stresser meg opp. Dit skal jeg! Er da ikke syk. Er jo søtt, men det tar litt av. Roer seg vel mer etterhvert. Flere som har slik type? Nå skal han bygge ut for barnet får ikke gå i trapper tilfelle det faller ned. jaja, får håpe vi vinner i lotto eller noe da.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 hehe...så søt han er da!! Hadde det nå bare vært så vel..... her i gården er det IKKE sånn for å si det mildt....:/
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 tror du bare skal sette pris på det:=) har lest her inne om en del menn som ikke gleder seg over graviditeten/tar hensyn osv. Sambo har vært søt hele tiden, og det er viktig at du viser at du setter pris på det han gjør for deg:)
Mitzy Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Ja har forberedt han på at jeg kan bli slem og sånn etterhvert som jeg får smerter og hovne legger og sånn. Men jeg sa at det er jo noe som går over om 6 mnd. Da bare lo han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå