Nit@™ Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 En slik test man kan ta for å se hvilket parti man bør/kan stemme på? Jeg har enda ikke bestemt meg. Første gang jeg ikke har visst hva jeg skulle stemme!
Vrimle Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Ja, jeg har tatt på aftenosten.no og vg.no. Den fra VG stemmer best på meg tror jeg;) Ellers så har de sikkert noen slike tester på start.no også, men de er jo ammatørlaget..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Hei nita...kommet deg opp du gitt...sprek dame hehe... god morgen... forresten de testene tror jeg ikke på...jeg er ikke frp og fikk over 40% ogjeg stemmer IKKE frp bare så det er sagt...
Nit@™ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Nei, dette var merkelig... KRF fikk jeg. Trodde da jeg lå laaangt unna dem. Joda, jeg er våken jeg vettu! Sprek? Hmm, det var dine ord ;o) En er på skolen (eldste starter 8), mellomsten venter på bussen og eldstegutten springer som vanlig rundt og leter etter noe.. ;o) Minsten er snart klar for bhg!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Problemet med disse testene er at sakene ikke vektes. Du må svare på spørsmål om alt mellom himmel og jord, men det er ikke mulig å få frem at mitt svar i saken om kontantstøtte er lang viktigere for meg enn hva jeg mener om homofile prester og sjenkeringen. I mitt tilfelle havner jeg på SV *rødme* et parti jeg ingenlunde stemmer....
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Problemet er vel at disse testene er for hele landet og ikke lokalt. Så hvis du kjemper for noe i nærmiljøet så er det ikke så lurt å gå etter hva en slik test viser. Et annet problem er at ved slike tester er det ofte spørsmål om saker som du egentlig ikke bryr deg noe særlig om hva utfallet blir og de spørsmålene kan være avgjørende for hvilket parti som kommer opp i resultatet. Hvis du vil finne ut hvem du vil stemme på bør du lese folderene som er blitt sendt ut i kommunen hvor det står hva de forskjellige partiene kjemper for lokalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå