*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg har altså da tatt 4 tester de siste to dagene.. På den aller første QR i forgårs viste det seg en liten svak strek.. Siden den var så svak bestemte jeg meg for å gå til innkjøp av flere tester.. Så i går dro jeg til apoteket og kjøpte en stk CB digital pluss en dobbel pk med vanlig CB... Jeg hadde også samlet opp morgenurin i en beholder, slik at jeg kunne bruke den.. .Til denne morgenurinen brukte jeg da CB digital som sa ikke gravid og en CB vanlig som også viste negativ.... Oki tenkte jeg da... Da er jeg ikke gravid... MEN, så falt jeg for fristelsen til å ta den siste testen i går kveld, og der dukket den samme svake streken opp..så...hva tror dere er det rette?????? BLir liksom litt gal av å ikke vite..hehe
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg tror jeg ville ventet noen dager, så tatt en ny test....Vanskelig å si med slike svake streker....Men det er klart, du kan være gravid. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Du er ikke gravid før testen viser positivt!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Var det quick respons som viste svakt positivt? Den viste nemlig positivt på meg før clear blue og jeg ER gravid. Dagen etter viste også clear blue positivt. Lykke til håper du har spire i magen
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Det kan godt vaere at du er gravid. Jeg tok min foerste graviditets test forste dag av IKM, men den var negativ. Ikke en gang en svak strek. Underbevisstheten min sa likevel at jeg var gravid, og jeg gikk derfor til innkjoep av digital CB pluss en vanlig test. Ventet i 3 dager, og da var CB digital positiv. Tok en ny dagen etter og den var positiv ogsaa. Saa lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå