2 Sommerbarn Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Førstemann som svarer skal få en oppmerksomhet i posten ;-) Ja, jeg kjeder meg nå....hehe
Slettes Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Hehe.. Tidlig oppe og ingen andre i huset som er våkne ennå?? Trenger ingen overraskelse for å svare deg på denne, men har det akkurat likt - sambo er gått, junior har sovnet igjen og det er ennå 20 minutter til jeg skal vekke tenåringene i huset.. Deilig å kunne sitte litt her inne i fred og ro.. Ha en god dag!
2 Sommerbarn Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 God morgen :-) Fint å se at det er andre oppe så tidlig også som ikke har det så travelt :-) Hvis du sende meg adressen din så kommer det en liten ting til deg i posten neste uke ;-) Er jo litt kjekt med overaskelser er det ikke?
Slettes Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jo da, alltid moro med overraskelser.. Skal forsøke å sende deg en post, men aldri brukt postkassen før så jeg kan ikke garantere noe resultat.. hihi
Slettes Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Hei igjen.. Fortsatt ikke sendt deg post for jeg er litt skeptisk til å utlevere slike personlige data så vi lar heller det være med at jeg var den første som svarte deg.. Håper du ikke blir snurt, men du kan heller sende meg en god tanke i stedet.. ;o)
2 Sommerbarn Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 :-) Da sender jeg positive tanker din vei.....ha en kjempefin helg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå