petite fleur Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har lest flere steder at folk opplever kynnere som at hele magen blir knallhard. Jeg har ikke hatt denne følelsen, men i det siste har jeg blitt stram og knallhard kun midt i magen, rundt navlen.....er dette kynnere?
line_n & sara Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 kynnere er jo at livmora strammer seg, og vi med termin i november har vell en livmor som går et stykke opp på magen over navelen, så det er ikke lett å spekulere i om d er kynnere eller ikke! mine kjennes iallefall i hele magen, ville kansje spurt jm, hun veit oftest best! jeg har kynnere ofte, men de kommer garantert dersom jeg skal stresse med å rekke feks trikken, en butikk, el. så hvis du merker at magen strammer seg i stressede sitvasjoner, er det nok kynnere, ja!
petite fleur Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Nei, de kommer mest om kvelden når jeg er helt avslappet.....Får ta å spørre jordmor ja:) Men takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå