Noddy78, en av hver! Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Sitter her med 'rier' igjen, sikkert falske som så mange ganger før, men nok til å ikke få sove... Noen andre som er våkne i natten??
Noddy78, en av hver! Skrevet 7. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2007 æsj, ikke noe stas å sitte her alene, får prøve å ignorere takene og sove igjen...
Rosalie Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jepp er våken - har ikke sovet ett minutt inatt. Tankene svirrer i hodet - ble lagt inn på sykehuset igår med blodtrykk i taket. Har fått perm om natten til å reise hjem. Har jo mye tanker om den lille siden hun enda har 9 uker igjen av leiekontrakten med meg :-) Har fått lungemodningssprøyter så ting blir gjort klar i tilfelle ut må ut fortere enn leieavtalen sier. Håper vondene dine enten gir seg eller resulterer i noe bedre :-)
Willy Wonka Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 jeg er også våken....30 dager igjen til babyen kommer. Har sovet dårlig siden veldig tidlig i svangerskapet. Har sovet litt i natt,men ikke mye. Hjelper jo ikke nå at sambo snorker....
Noddy78, en av hver! Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Nå har jeg stått opp igjen, har ikke gitt seg ennå, men dabbet av litt tror jeg, vanskelig å si egentlig. Håper virkelig det gir seg eller setter inn alle kluter, sitter bare og griner nå er så sliten...orker ikke 'rier' 6 timer hver natt i 24 dager til! Huff, tror dette blir en dårlig dag for min del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå