Gå til innhold

Mange dager igjen nå da? Fredag 7 september.

Anbefalte innlegg

Skrevet

-2 dager... Nå vil jeg at det skal skje noe snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -1 dager (0 uker) til termin torsdag 6. september 2007. Så nå er jeg på overtid gitt - plutselig var jeg kommet forbi termindato:)

ikke noe tegn på fødsel enda, men formen er fin, og humøret godt så dette går bra foreløpig;)

Skrevet

57 dager igjen.. og vi må leve i spenning på om vi får gutt el jente noen uker til. Babyen nektet å vise seg fram på ultralyden igår, lå m ryggen til og bena krøllet opp under seg. trodde nesten ikke det var mulig, men det er jo litt spennende å ikke vite og da. det viktigste er at alt så bra ut:)

Skrevet

16 dager igjen :) håper det ikke blir stort lengre enn det.

Skrevet

43 dager igjen, snart høygravid! :)

Skrevet

14 dager igjen, og veldig klar for at lille prinsen min skal komme ut sånn at vi får hilst på han... :) Er sååå nysgjerrig på hvordan han er!!!

Skrevet

3 dager på overtid---men hva skal jeg gjøre?

Da er det bare å kose seg ute i sola:)

Skrevet

17 dager igjen... Begynner å bli utålmodig nå....

Skrevet

Er i det øvre sjiktet, jeg da... 77 dager igjen. Men har likevel følelse av tidsnød!

Skrevet

Jeg har 3 dager igjen idag, og venter spent. Var falsk alarm i natt i allefall, og da blir jeg litt skuffet. Kjedelig når det gir seg igjen.

Skrevet

85 dager igjen, akkurat flyttet inn på tredje trimester. Blir nok satt i gang ca to uker før (tvillinger)

Skrevet

Nøyaktig en mnd igjen i dag :) 30 korte dager

Skrevet

84, ligger lengst bak på listen jeg...hehe

Skrevet

da er du høygravid ja=)

Skrevet

Er ikke akkurat denne tråden jeg syns det er morsomst å skrive inn på, men i dag skal jeg for en gangs skyld gjøre det. For jeg har nemlig 0(!!!!) dager igjen til termin!!=)Yey!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...