Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hvorfor er det ikke det? det er jo en "lifesaver" for mange. mange som kan føde å gi vekk barnet, det er jo mer eller mindre adopsjon, men fortsatt ulikt. noen som har ett logisk svar på dette.? grunnen til spm er fordi at jeg har fått vite at jeg er infertil, sammen med PCOS og endiometriose så jeg har gitt opp håpet legger jeg merke til. adopsjon får vi jo ikke lov til før ved 25 år og opp, ekteskap og god økonomi.og jeg er 19 og sambo straks 30, desverre har vi heller ikke lov til å adoptere pga våres historie bak oss hver for seg. (jeg har en trøblete tid med barnevernet og hans sin bror er narkoman og desverre smittet det over på hans sjanse for å adoptere) vi har snakket med ett par adopsjonsbyråer og de har fortalt dette.:-( Vi snakket med Surrogate Mothers inc. for å vite kostnader og slikt og vi kan heller ikke få derfra pga lovgivningen i Norge:( jeg føler bare for å gråte og ikke være iverden lenger når noe av det som betyr mest for meg å få her i livet er noe jeg ikke kan få.(ikke det at jeg vil gjøre noe med å ikke være her lenger altså...bare føler sånn) Hva kan vi gjøre?? *SNUFS*
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Det er jo flere som har kommet hjem til Norge fra USA som har brukt surrogat mor. Så selv om noen stopper deg i USA så må du ikk gi opp. Det kommer snart en dokumentar på TV2 om en homofil mann her hjemme som var i USA og brukte surrogatmor. Gi ikke opp enda, du er fortsattt ung!! Surrogati i Norge kan jeg ikke se for meg enda...i dag er det ikke lov å donere egg engang. For da har barnet plutselig 2 mødre....skjønn det den som kan!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå