~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har virkelig fått kjenne på ''alene'' tilværelsen nå ja... Took imot en ekstravakt på jobben,brått har jeg jobbet mer eller mindre hver dag... Så her har det gått en kule hett... Først lille i bhg, så på jobb, så til gammel leilighet å pakke og kjøre ned i ny leil, hente lille i bhg, prøve å få gjort litt mer... osv osv... Ikke en jævla kjeft har hjulpet til... Så jeg har funnet ut at det -eneste- jeg trenger en gubbe til, det er å føre genene videre.. Eller igrunn trenger jeg ikke en gubbe til det heller, er såmye flott å få på klinikker likevel...,men for kosens skyld da i det minste:P for jeg klarer faen meg alt selv... *phu*... Bare å få de siste tingene på plass her nå så Skjedd noe spennende her de siste ukene da??...
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 så bra:) deilig å være superwoman i blant!! selv sliter eg med energi nok til å rydde i leiligheten..hehe..
så var vi 4 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 jeg blir svett bare av tanken på å flytte. Det er et sabla liv, men godt når det er over
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 all ære til deg og smitt gjerne over til energi hit og er heeeelt med på den gubbe tanke gangen din hehe.. ha en strålende dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå