Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Skal flytte dit snart med mann og barn.. trenger en deltidsjobb(helst 50% eller mer, og har mulighet ettermiddag/kveld).. har sjekket jobbsider på nettet, men funnet heller lite.. Kjempe bra om noen vet om en god jobb til meg!! Alle tips mottas med stor takknemlighet:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Hvis det er Stavanger du flytter til, tror jeg ikke det blir problem. Synes det henger lapper i annenhver butikk jeg. Lurer på om jeg så en på barrnebutikken engler her en dag. Ellers er det visststor mangel på folk på sykehjem i sandnes hørte jeg rykter om.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 rema 1000 på gosen og biltema (he he) trenger flinke folk!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Takker for alle tips!! Tenker å flytte til jæren-sandnes omr. Skal snart se på hus, men viktig at jeg også får meg jobb først! (med tanke på å få innvilget huslån osv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå