Gå til innhold

Ser dere på programmet på TVN nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud, bara smårips, jo.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UNGE som blir foreldre, VIRKELIG unge..........

Skrevet

Hmmm ok..er det det som var på søndag?

Barn som får barn eller noe sånt?

I England?

Skrevet

Jepp, så d på mandag og...er så gale...nesten alle de som får barn har planlagt d...uten litt å vite hva de går til...ikke klarer de å ta seg av de heller...

Skrevet

eller søndag var d vel...

Skrevet

Blir helt sjokka, jeg.........

Skrevet

hjelpe meg sier bare jeg...er d mulig!

Skrevet

Hooi! *dåner* Ja, de var unge! Får meg til å føle meg som gammal som fikk barn da jeg var 19 hihihi...

Men det paret som fikk tvillingene virker som om de har det fint og har funnet bra løsninger på ting. Beundrer folk som takler sånne vanskelige situasjoner!

Skrevet

Jepp..noen av de imponerte...de m tvillingene, og hun jenten på 12 og, virket som om hun var en god mor og hadde klart å få et godt liv for seg og sønnen..

Skrevet

Folk som hvertfall PRØVER å gjøre sitt beste, ja. Ho derre mørke som ikke er engasjert i det hele tatt a????????!!!!!! Nå kommer "Nanny" på besøk......

Skrevet

Ja, uff...får helt vondt. Virker som om moren har skjermet henne litt for godt mot virkeligheten.

Tør ikke tenke på hvordan vi skulle taklet det om snuppa mi ble så tidlig gravid!

Skrevet

Hvorfor drar ho opp ungen kl 8 på morran?"Han burde vært oppe, vaska og stelt" klokka 8......Jeg setter ikke på vekkeklokka, for å stå opp lissom.......Bara jeg som ikke gjør det, eller?

Skrevet

Trengte nok litt rutiner der, kanskje mest for de unge foreldrene... syns det var helt topp at hun damen kom å hjalp dem i startfasen før det sklei helt ut.

Skrevet

Hva sa dere nå?? En jente på 12 som er mamma?

Skrevet

Jepp...ble mamma som tolvåring.

17 år nå, og en sønn på fem.

Skrevet

Minn meg på å låse inn dattera mi såfort ho fyller 11....hihihi

Skrevet

Sier det samme..

Hvor er foreldrene?

Så klart kan man ikke passe på de 24/7 men.. man kan da fortelle de og lære de ett og annet om livet og beskytte de mot slikt.

Jeg blir helt satt ut..

Og der hvor alle satt og røyket inne der de to små babyene skulle bo.

Moren så jo ikke ut til å reagere i det hele tatt der de gravide 15 og 16 åringene satt henslengt på sofaen og røyket.

Jeg mener for øvrig at ikke disse jentene hadde vondt av å bli vekket tidlig og få rutiner og litt disiplin, de er jo faktisk barn selv fortsatt.

Selv om de får barn selv betyr det ikke at de automatisk er ferdig oppdratt selv.. tvert i mot.

Skrevet

På skolen til datteren min (hun er 15) må de prøve "gravidmage", OG låne med en sånn babydukke som gråter og vil ha mat hele tiden,og som trenger stell og trøst (elektronikk-dukke).

Jeg var bare 17 da jeg ble gravid første gangen, men jeg var ikke direkte umoden, og tenkte faktisk på barnets ve og vel i første rekke.

Aldri i livet om jeg hadde røyket eller drukket, eller utsatt sønnen min for noe som var skadelig for han.

At enkelte gjør det likevel, det går over alle aldersgrupper. Ikke bare unge mødre som driter i omgivelsene til barnet sitt. Ufødt eller født allerede.

At mange lever på welfare, og får sosialhjelp når de får barn, det er en annen side mange ikke snakker om.

Det går sport i det, og da kommer gjerne barna haglende, kun for økonomisk vinnings skyld.

Og det er ikke bare de unge som gjør det.

Kunne sikkert vært et program om eldre mødre som driter i ungene sine, også.

Selv om det ikke er noen ønskesituasjon å bli ung mor, så bøyer jeg meg faktisk i støvet for dem som tar på seg ansvaret sitt, og er det bevisst. Og som gjør ALT de kan for at dette barnet skal ha det godt, på tross av alderen på mora si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...