LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hadde en runde med å brenne kartong, melkepakker, pizzaesker osv i ovnen i stua i dag. Dette var lenge før barnetv. Etter Guttongen la seg rundt ni heiv jeg inn en tom gammel økonomipakke te, en melkepakke og litt papir. Sitter her og aner fred og ingen fare, så "BOFF" tar det fyr! Hehe, skvatt skikkelig her jeg, har glass i døra, og det brenner enda lystigt. Fikk en påinner der om å ikke tømme aske og sette den på trappa med mindre jeg er beinsikker på at det ikke har vært glo der på dagesvis ja.
Tommage♀♂ Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Og dette tør du å fortelle her? Vedder på at om en miljøforkjemper leser dette får du så det flagrer om øra, hihi;)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Hehe, det tenkte jeg ikke på! Å svarte, kommer ikke til å få sove i natt med tanken på hun med lilla strikkeskjerf, fotformsko og runde briller som kommer til å "ta" meg for dette! Hohoho!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå