Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Eg vil krangla om veret. Eg tykkjer at veret sug noko så inni svartaste Helvete, spesielt om vintaren. Kva med dykk?
millsen© Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 jeg synes det suger når det er høst mesteparten av sommeren. og så fortsetter den hele høsten og.... ikke er det sånne fine høstdager man kan gå på tur heller, men kun regn hele året.
ALIICE Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Går ikke an å krangle med noen som skriver på nynorsk!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Deg hugsar eg, ja. Frå gamle dagar når me trudde du var ein majones. *tørr lått* Men du må jo vera ueinig om det skal verta krangling! Vestlandsveret er haust heile året. Gud skapte det, og tykte det var så vakkart at ho ville vaska det kvar dag. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Går ikkje an å krangla med folk som bedriv uvettig bruk av ropeteikn heller.
ALIICE Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Ropeteikn eller rompeteikn eller ronketeikn??!!!??
millsen© Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 sa jeg noe om å krangle???jeg ville bare slenge meg på å være lei av drittvær.
ALIICE Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Tja, vet ikke? Men det vet vel du som er nynorsk!!! Men er vel ikke født i ronkens teikn, siden jeg er unfanget på naturlig vis? Men kvisleis teikn e du fødd i da? Feige nynorske anonym!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Kor har du det frå at eg er feig? Eg kan godt skriva på ditt språk om det gjer deg mildare stemt. Zjå her, folkenz. Eg klarar ikkje å zpazera beint, zå eg får meg eit modig nick zom verkeleg zeier noko om korleis eg er. Helsing feig og anonym ZikkZakk-fan.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Zatan. Eg gløymde ein Z. ZzzzzZZZZZzzzzZZZZZzzzzz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå