Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Går det an å få gjort om engangsstønad til foreldrepenger? fant ut jeg hadde rett på det likevel...
Go`mamma`n... Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Kan jeg ikke tenke meg.Valgt er valgt, på en måte. NAV er liksom ikke akkurat de enkleste å ha med å gjøre.....
babyandme Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Ta en tlf til dem, kan jo være du treffer på en behjelpelig person.. hvis ikke har du hvertfall forsøkt;) skader ikke å høre med dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå