Gå til innhold

Ok, hva har dere i bukselommene akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm, det var visst tomt i mine:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bukselomme. De gangene jeg har bukselomme er de somregel tomme.

Skrevet

mobil, kvittering (genser), VISA-kortet, snusboksen, billett til parti-debatt på skole (som ble avholdt for nesten tre uker siden.....), snytepapir til minsta.

Skrevet

hvordan i alle dager får du plass til alt det?

Skrevet

Ingenting......Så spennende var det:-)

Skrevet

Mannfolk...hehe;)

Kjæresten min har alltid tingene i lommen også, mens vi jenter er utstyrt med veskene våre;)

Jeg har på meg morgenkåpe jeg da (nettopp dusjet) men jeg har som regel ingenting i bukselommene.

Skrevet

sliten joggebukse uten lommer! ellers pleier jeg alltid ha en tier i lomma til handlevognene :)

Skrevet

Snytepapir til lillegutt og en lighter. Ikke særlig spennende nei.

Skrevet

enig. Mannen min er lærer, og i lommene hans fins planleggingen for hele uka på hvert sitt ark, røyk, lighter, penger osv osv

Skrevet

:-) hehe

Legg sammen en kvittering, visa-kortet og en sammelagt halvt A-4 ark (billetten). Det får du enkelt ned i en baklomme. Snusen og snytepapier (som forøverig ligger i plast, slike som man kjøper på hvilken som helst daglivarebutikk, nille o.l.) i den ene lommen foran, mens mobilen i den andre.

Skrevet

Handleliste fra min samboer, der står det; cola, paprika, melk, grøt og 1 stor boks kåtskap!!

hehe lo godt da jeg kom på butikken for å handle ;o)

Skrevet

herlighet:)imponerende:)

Skrevet

Har ikke bukselomme... ;o)

Skrevet

fantastisk!!!!!!en stor boks kåtskap:)

Skrevet

tørkepapir, mobil, en femtiøring og reservenøkkelen til bilen som samboeren min har lett etter i hele dag...

Skrevet

Alt vi trenger er buksa, uten den er vi naken.... :-)

Har også som regel en minnebrikke og lommeboka i lommene også, men de ligger visst i bilen nå, tror jeg.

Skrevet

passa perfekt med dette innlegget da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...