Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Siden jeg allerede har bitchet om hvor mye jenter bitcher om hverandre, starter jeg er positiv tråd hehe ) 1 - Min tante. Makan til livstrass og humor har jeg aldri støtt på. <3 2 - Min bestevenninne. Stiller alltid opp, overrasker stadig med nye innfallsvinker på problem jeg for lengst har gitt opp å løse, får meg alltid i godt humør. 3 - Min "baby-på-samme-alder-venninne". Hun er gravid igjen, og jeg bøyer meg langflat i støvet for denne snuppa. Jeg hadde aldri klart å gå gravid mens en litet baby krevde all min oppmerksomhet. Tøffe, snille, kule damene!
BettyBoob Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Venninne 1 - helt utrolig omsorgsfull, sterk og snill til tross for at hun har opplevd grusomme ting Søsteren min - kan bite av henne hodet til tider, men elsker henne veldig høyt! Venninne 2 - hun er bar enkelt og greit den beste venninnen man kan ha. Har stilt opp mye for meg og sønnen min som jeg er alene med og jeg kan alltid regne med henne!
NoDoubt Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 1. Vennine. Hun er alltid positiv og snill. Tror ikke hun kunne drept en flue. Er hjemme med 2 gutter. En på 3 måneder med kolikk og en travel storebror på 1 1/2 år. Har en mann som står opp klokka 4 på natta, går i fjøset, reiser på jobb klokka 6, kommer hjem klokka 15, går i fjøset og kommer inn klokka 18. De har det utrolig godt sammen. Beundringsverdig! 2. Vennine. Vi snakker om alt!!! barn, bæsj, hemorrider, menn, sex + + + Vi snakker sammen flere ganger daglig og hun betyr utrolig mye for meg. 3. Mor. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Hun stiller alltid opp og det er så godt å ha henne:-)
wirre;o) Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 min mor- klippen i familien min svigerinne- det beste som har hendt min bror min bestevenninne- den eneste som tør si imot meg
Diva Muffin Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg skal si noe pent om de tre kvinnene jeg oftest er litt irritert på. 1: Mamma. Hun har virkelig blomstret etter at hun ble "kvitt" barna, og har fått et kjempestort nettverk. Hun opplever masse nytt og tør å gjøre masse spennede ting som var utenkelige før! Hun har også begynt å bry seg mer om hvordan hun ser ut nå, og eier mer sminke enn den obligatoriske, opptørkede leppestiften fra 1986 2: Svigermor. Hun er veldig gavmild, hun spør alltid om det er noe vi trenger. Og hun lager så utrolig god fisk, og vet jeg blir overlykkelig hvis hun serverer det når vi er der. 3: Svigerinna mi: Hun har en mann som er borte store deler av året, og hun tar seg av tre små barn uten å klage. Jeg aner ikke hvordan hun får det til, men huset hennes ser alltid upåklagelig ut!
lille je Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 1: Mamma! Hun stiller ALLTID opp for oss ungene, uansett! Og hun forguder barnebarnet sitt. 2: Min "baby-på-samme-alder-venninne": Så utrolig flink med gutten sin, avslappet, allti blid, klager aldri, selv om hun er MYE alene med gutten. 3: Den ene søstra mi. Dame med bein i nesa! Flink til alt hun foretar seg. Ser opp til lillesøstra mi, jeg:)
Polyxena Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 1. Mamma. Klarer jeg å bli bare halvparten av det hun har vært (og er!) for meg, så får barna mine en fantastisk mor. 2. Bestevenninnen min. Har et utrolig engasjement, stiller opp på alt. Lever som hun prater, og på mandag reiser hun til Sør-Amerika med Leger uten grenser, som sykepleier. 3. Svigermor. Vi har hatt våre konflikter, og hun har flere sider jeg ikke er så glad i. Men med årene har jeg også lært meg å se hvilket stort hjerte hun har. Hun stiller opp og hjelper der hun kan, og hun gjør overhodet ikke forskjell på lillegutt, som er barnebarnet hennes, og datteren min fra et tidligere forhold. Omtaler henne som bonusbarnebarnet sitt, det rører meg veldig.
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Mamman min: Det godeste, rauseste menneske på denne jord. Viet livet sitt for oss og andre. Hadde venninnene mine kjærlighetssorg sov de i dobbelsengen til mamma.. Alle sov hos oss og mamma pratet, lyttet og vartet opp alle! Alltid edru på nyttårsaftener og slike ting for å kjøre alle ungdommene hjem.. Satt i verv i håndballen og skolen:o) En UNIK dame på alle verdens måter!!! Savner henne dypt og iiiiinderlig:-(( Søsteren min: Min halvdel!! mitt ett:o) Bestevenninnen min: Hva kan jeg si, finnes ikke hennes make. Snakker med henne flere ganger om dagen, og etter mamma døde har hun vært her hos meg stort sett HVER bidige dag. Alltid blid, alltid positiv.. Hun er som et familiemedlem å regne.. Hun blir også alltid bedt, hi hi... Nydelig jente!!
Stor_smil Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Lillesøster - hun er alltid der for meg - lytter og gir meg konstruktive tilbakemeldinger - hun er ærlig og forståelsesfull - og jeg kan være meg selv 150 % sammen med henne - idag sovnet vi på hver vår sofa hjemme hos meg etter en hærlig lunsj... trengte en høneblund begge to mens lillemann sov Mamma - verdens beste rett og slett - vi har ett utrolig nært forhold - hun var sammen med samboer en STOR støtte under svangerskap og fødsel - hun har alltid gode råd å gi i vanskelige situasjoner, og kommer til meg i vanskelige tider også. Bestevenninne - stiller alltid opp - viser at hun bryr seg om meg - bryter alt dersom jeg skulle trenge henne, uten at jeg spør/"krever" det - hun leser meg som en åpen bok,- og jeg henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå