Gå til innhold

jippi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er blitt enig med med og meg selv i natt om at jeg skal begynne å trene igjen, 3t (trondhjems svar på sats) har slik barnepassordning i lokalene sine så man kan trene selv om man har barn:) er jo bare snakk om en liten time og min lille er jo snill og rolig og tar flaske så da funker det kjempebra:D ååh gleder meg sånn, har virkelig savna å trene og komme i form, man føler seg straks bedre da:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...samme her, på søndag fekk eg skikkli for meg at eg skulle trene og ikkje spise så masse ;) og det må virkli ha skjedd hehe...føler meg mykje bedre ellerede ;)) var og handla meg neglelakk, fil og hårfarge i dag, føler meg såå ny innvendig :) har fire nydlige barn som trenger ein kvikk og sprek mamma ;) lykke til...klem

Skrevet

Er jo ikke Trondheims svar på S.A.T.S da vi har flere sentre her.

3T er kun en egen treningskjede som er i

Skrevet

det er liksom noe jeg å mine venner kødder med da at de er trhjems svar på sats! er det så nødvendig å pirke på det, var da ikke det tråden min handla om!

Skrevet

ja det er godt når man endelig finner litt overskudd til ting:) kjempebra at du føler deg så bra, godt det:) takk for det:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...