Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 jeg er blitt enig med med og meg selv i natt om at jeg skal begynne å trene igjen, 3t (trondhjems svar på sats) har slik barnepassordning i lokalene sine så man kan trene selv om man har barn:) er jo bare snakk om en liten time og min lille er jo snill og rolig og tar flaske så da funker det kjempebra:D ååh gleder meg sånn, har virkelig savna å trene og komme i form, man føler seg straks bedre da:D
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 hei...samme her, på søndag fekk eg skikkli for meg at eg skulle trene og ikkje spise så masse og det må virkli ha skjedd hehe...føler meg mykje bedre ellerede ) var og handla meg neglelakk, fil og hårfarge i dag, føler meg såå ny innvendig har fire nydlige barn som trenger ein kvikk og sprek mamma lykke til...klem
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Er jo ikke Trondheims svar på S.A.T.S da vi har flere sentre her. 3T er kun en egen treningskjede som er i
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 det er liksom noe jeg å mine venner kødder med da at de er trhjems svar på sats! er det så nødvendig å pirke på det, var da ikke det tråden min handla om!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 ja det er godt når man endelig finner litt overskudd til ting:) kjempebra at du føler deg så bra, godt det:) takk for det:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå