Gå til innhold

Har du opplevd noe vondere enn fødsel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, spyhelvetet i de fire første månedene i svangerskapet. Å spy hver 10. minutt og ikke sove på to uker pga det, var mye vondere en å føde.

Skrevet

Har opplevd like vondt iallefall, men det varte ikke så lenge.

Fødsel er fortsatt vondest over lang tid.

Skrevet

Ja. har hatt vonter i hodet i flere år som jeg ikke har blitt kvitt, eller klart å få vekk med smertestillende heller. Kanskje ikke like intenst vondt, men mye lengre vondt. (en av de positive tingene med å være gravid, hodepinen forsvant i de 9mnd)

Også cystene som er i eggstokkene nå er heller ikek noe gode når de slår seg vrange. bort skal de snart ja

Skrevet

ja, gikta mi er mye verre. Har født to ganger uten bedøvelse av noen form. Bytter gjerne bort gikta med en fødsel eller to i uka.

Skrevet

Det sies at en fødsel er den største smerten man kan oppleve som man overlever..... , jeg hadde en vondt åpningsfase, men selve fødselen var fin. Nesten ikke vondt. Ringte mamma 1 time før han kom....ha ha.

Men ikke opplevd noe som er vondere likevel!

Skrevet

ja, jeg har kronisk vondt i ræva mi

Skrevet

Det er heeeelt normalt, Råddåræva. Man pleier vel å få det av å sitte på ræva hele dagen og krangle

Skrevet

Det er vondt å føde, men det må jo være hakket verre å BLI født. Hue blir jo skvisa avlangt, jo! Heldigvis ingen som husker sin egen fødsel, ellers hadde vel psykologene fått alt for mye å gjøre.

Skrevet

Huff, ja, hadde en ex.u. som var helt satans ut-av-denne-verden-vondt da det sprakk og alt gikk helt skeis..

Skrevet

Ja, først motorsykkelkræsj og senere kompilkasjoner da jeg fjernet mandlene. Begge delene var verre enn å føde uten smertestillende.

Skrevet

Migreneanfall er tuuuuuuuuuusen ganger vondere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...