*dum&deiLig*™ Skrevet 7. september 2007 #28 Skrevet 7. september 2007 Ja, spyhelvetet i de fire første månedene i svangerskapet. Å spy hver 10. minutt og ikke sove på to uker pga det, var mye vondere en å føde.
Prish Skrevet 7. september 2007 #29 Skrevet 7. september 2007 Har opplevd like vondt iallefall, men det varte ikke så lenge. Fødsel er fortsatt vondest over lang tid.
camilla^ Skrevet 7. september 2007 #30 Skrevet 7. september 2007 Ja. har hatt vonter i hodet i flere år som jeg ikke har blitt kvitt, eller klart å få vekk med smertestillende heller. Kanskje ikke like intenst vondt, men mye lengre vondt. (en av de positive tingene med å være gravid, hodepinen forsvant i de 9mnd) Også cystene som er i eggstokkene nå er heller ikek noe gode når de slår seg vrange. bort skal de snart ja
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #32 Skrevet 7. september 2007 ja, gikta mi er mye verre. Har født to ganger uten bedøvelse av noen form. Bytter gjerne bort gikta med en fødsel eller to i uka.
nickoline og supermann Skrevet 7. september 2007 #33 Skrevet 7. september 2007 Det sies at en fødsel er den største smerten man kan oppleve som man overlever..... , jeg hadde en vondt åpningsfase, men selve fødselen var fin. Nesten ikke vondt. Ringte mamma 1 time før han kom....ha ha. Men ikke opplevd noe som er vondere likevel!
rødblåoggrønn Skrevet 7. september 2007 #34 Skrevet 7. september 2007 ja, jeg har kronisk vondt i ræva mi
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #35 Skrevet 7. september 2007 Det er heeeelt normalt, Råddåræva. Man pleier vel å få det av å sitte på ræva hele dagen og krangle
Venter på bitteliten Skrevet 7. september 2007 #37 Skrevet 7. september 2007 Det er vondt å føde, men det må jo være hakket verre å BLI født. Hue blir jo skvisa avlangt, jo! Heldigvis ingen som husker sin egen fødsel, ellers hadde vel psykologene fått alt for mye å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #38 Skrevet 7. september 2007 Huff, ja, hadde en ex.u. som var helt satans ut-av-denne-verden-vondt da det sprakk og alt gikk helt skeis..
Pysa Skrevet 7. september 2007 #39 Skrevet 7. september 2007 Ja, først motorsykkelkræsj og senere kompilkasjoner da jeg fjernet mandlene. Begge delene var verre enn å føde uten smertestillende.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #40 Skrevet 7. september 2007 Gallestensanfall.....mye værre!
RundLurt? Skrevet 7. september 2007 #42 Skrevet 7. september 2007 Migreneanfall er tuuuuuuuuuusen ganger vondere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå