yalinda Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 her om dagen da jeg bada dattra mi på snart 11 mnd så jeg at hun hadde en liten hevelse rett ved skulderbladet....tenkte at hun hadde dunket seg i leken siden hun er ei aktiv lita tulle. Da hevelsen ikke hadde gitt seg etter ei uke fant jeg ut at jeg skulle sjekke det hos legen. Legen mente at hun enten hadde dunket seg eller det kunne være en liten syste, som var helt ufarlig. For sikkerhetsskyld ble vi satt i ultralydkø. Er det noen andre som har vært borti noe slikt?
HanseMo Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Vanskelig å svare på når jeg ikke har sett kulen. Jeg ser du sendte først meld i juli og nå er vi i sept. Kulen er der fremdeles? Jeg synes du kan pushe litt på legen din for å få en utredelse. Hvis legen mener det kan være en svulst, er det kanskje greit å ta en liten biopsi av den. Hva med ryggmargsbrokk? MMC! De fleste sykehus har en barneavdeling, be om å få en rekvisisjon dit. Selv jenta deres ikke har vondt, skader det ikke å få en annen enn legen din til å se på den. Om ikke annet for å gi dere fred Lykke til!
HanseMo Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 leste litt feil her... du skrev ikke dette i juli! Likevel, mulig å få vite noe av ultralyd, men en rekv. til barnelege på sykehuset er sikkert lurt!
yalinda Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 heia...takk for svar:) vel jeg følte at jeg fikk veldig god tilbakemelding av legen...hun har jobbet på barneavdelingen på sykehuset....hhun sa at det ikke var en svults men en syste. En svults er en hardere kul, men dette er mer en myk hevelse. Jeg lurte mer på om noen har vært borti noe lignende og i så fall hvor lang tid tok det før den forsvant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå