Gå til innhold

voksing av legger.. vondt ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva sånn ca koster dette ?? og hvor lange må hårene på leggen vere for at de kan vokses ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper ingen kommer her å sier at det gjør vondt.

Jeg driver nemlig å "sparer" til dette nå.

Hårene bør være ca 1 cm hørte jeg. Her i byen koster det 150,-

Kjempe billig!!

Skrevet

Vokser mine ofte selv. Ulempen er jo at man må "spare" et par uker først. Synes ikke det er vondt. Jeg faktisk koser meg mens jeg holder på. Elsker å nappe øyenbryn og vokse leggene, hehe. Det river litt når stripsene dras av, men det er ikke vondt.

Skrevet

hahahaha... så du sparer så bare det du nå ja... vel jeg har også spart litt, men off så vemmelig med disse hårene hihi..

150 kroner ja, det var jo kjempe billig. må bestille time i morgen =)

Skrevet

så du oppererer på egenhånd ja.... jeg tror jeg må få andre til og gjør det. jeg er elendig på og gjør sånne ting selv =) hehe...

godt at det ikke eg sånn kjempe vondt =)

Skrevet

Ja, fader! Så skulle jeg til legen i går vettu, på første svangerskapskontroll, og jeg visste IKKE om han skulle ta GU.

Men jeg NEKTA å shave meg, for da var all sparinga bortkasta! =P

Slapp GU da! *hihi*

Skrevet

Jeg har nettopp begynte å gjøre det hos hudpleier. Først og fremst fordi det er kjempe billig, 150 kr. Første gangen var det ganske vondt. Da var de ganske lange og det var mange! Skog! De andre gangene var det ikke så vondt! MEN leggene blir ikke silkeglatte. Er noen lyse tynne hår som ikke kommer med men det sjenerer ikke meg. Jeg vokser hver 4. uke nå og når jeg kommer etter 4 uker så har jeg nesten ikke hår på føttene. MYE mindre enn før! Deilig å slippe å barbere!

Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...