Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg leste meldingene deres, og jeg lover å ta det opp med DS Louise, men kan ikke love at det blir noen action. - Det er vel vanskelig nok for dem at vi kommer med så mange barnevogner, pga brannforskriter. Jeg har ikke booket bord til onsdag, det har gått meg hus forbi at det var avtalt treff da, men jeg sjekker det også i morgen!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Om det er interesse for det så kan vi prøve med et treff hjemme hos oss.. Jeg har plass til mange barn, ikke mange barnevogner, men de kan stå ute på plattingen... Noen som er interessert i en slik løsning?
eple72 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 vi er med på dette og vi Men det blir jo kanskje litt styr for deg? Du har jo hatt en del i det siste. Kunne jo feks tatt mecca først en gang?
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Ja eller hjemme hos meg. Her har vi også god plass til alle sammen.
Två små trollungar Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Er med på det meste! Dere får gjerne komme til oss også, men det er litt mer tungvindt siden vi bor i blokk og nok ikke har plass til alle vogner innendørs... Men neste uke kan vi ikke være med på noe som helst for da er vi i Sverige.
Endelig ny spire i magen Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Vi er også med på det meste.... Dere må gjerne komme til oss også..... Har ikke plass til alle vognene innendørs ( men det er kanskje ikke alle som har... men bagene har vi plass til.... Hva blir det til på onsdag? Vi har time hos legen kl 11.10 så vi kommer gjerne på treff etter det, men det kan jo fort ta litt tid hvis vi ut til asker.... Vi er vel ikke så mange, så kanskje vi skal ta Aker brygge denne gangen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå