Gå til innhold

Hvem her på DibBaby.com kjenner dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

har inntrykk av at alle kjenner alle her. jeg kjenner bare en som jeg vet om. hvis ikke det er noen her som vet hvem jeg er. men hun jeg kjenner kjente jeg lenge før jeg kom inn her og ble gravid. har nesten aldri brukt DinBaby, fikk akkurat jenta mi((((: men syns alle her har møtt hverandre jeg kjenner jo bare en fra virkeligheten her som jeg har kjent fra før. hvordan kjenner alle hverandre her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ofte på treff med mamsen og ml, nattegutt og mamman, vibeke og henrik og oktobermaya :) Snuppene mine det..!

Skrevet

å hørtes jo koselig ut. hva gjør dere og hvordan kejnner dere hverandre? kjenner bare en med barn jeg og det er litt stor forskjell på kristina og den ungen så da kjeder vi oss litt he he. hun er jo helt ny da.

Skrevet

Mullebrud 21. juni 2008

Ole's mamma

Lineberta

Twig

Hufsemor

mockis

(de jeg har glemt *sorry, skylder på ammetåken*)

Kjenner sjamansnuppa litt også da;)

Alle utenom mockis har jeg blitt kjent med gjennom sidene her, og jeg har fått et par utrolig gode og umistelige venner!

Skrevet

Vi har blitt kjent gjennom disse sidene :) vi drar på cafe, på lekeland, i parken o.l. :) veldig kos,, har møtt maaaange andre her inne også da, og snakket masse med folk, men kan jo ikke si at jeg KJENNER de sånn ordentlig :)

Skrevet

Det høres så koselig ut da((((: hvordan finner jeg ut om disse treffene da. og er det spesielle treff etter hvor gammel barnet er og hvor gammel man er eller hvordan funker det da?

Skrevet

kjenner "bare" Stor_smil i virkeligheten jeg :) Som jeg vet om i alle fall.

Skrevet

Kjenner en hel haug fra Bergenstreff.

Har møtt et par her jeg bor nå også.

Skrevet

Om jeg kjenner mange? - Tja, nei... Kjenner jo DEG, da... Også er det faktisk 2 til her inne du vet hvem er;-) Så tilsammen kjenner du 3 her inne relativt godt;-D Er vel ikke slik at alle kjenner alle heller, men er mange som har blitt kjent igjennom treff... Om du er interessert i treff er det en sånn sideting her som heter DIB-treff, der kan du se på treff... Ellers så er det treff for unge mødre og sånt en gang i blant vet jeg.... Hvis du har veldig lyst til å dra;-)

Skader forresten ikke å bruke stor bokstav i starten av en setning og litt slikt=P

Skrevet

jeg har jobbet sammen med ZigZag, ellers tror jeg ikke jeg kjenner noen her på utsiden!

Skrevet

Jeg kjenner sbas og narvikjenta* nyforlovet bla bla =)

Du oppdager sikker flere du kjenner etterhvert.

Skrevet

Jeg har truffet 3 stykker herifra. Den ene er søskenbarnet mitt,så hun har jeg kjent hele livet.

=)

Og selvsagt har jeg ei svigerdatter jeg kjenner. Men hun er på bim.

Skrevet

Whohh!!! *dunkermegselvhardtihodetmedstekepannen*

Kjenner SELVFØLGELIG Rhea også, gikk i klasse med henne i fjor:-D

Skrevet

Jeg kjenner ingen, som jeg vet. Vet om etpar fra "gamle dager" der jeg bodde før da. Og er litt bedre kjent med enkelte, har de på msn. Og har noen jeg kjenner som har vært her før, men de er ikke her nå.

Men har ikke møtt noen in real life av de jeg har "blitt kjent med" her inne nei. Men sånn blir det når man bor litt avsides til.

Skrevet

Kjenner forøvrig ingen på DibBaby.com, men DinBaby.com derimot..................;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...