MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Heisann:) Lurer på om det er noen her inne som fikk velge/valgte keisersnitt ved fødsel av barn nr. 2...dette pga komplikasjoner ved første fødsel?? Hvordan var forskjellen??
Blue Lady Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg valgte det etter konsultasjon med lege og JM. Forskjellen? alt var forskjellig! Grunnen til at jeg valgte KS var at jeg fikk total ruptur under første fødsel, turte ikke å føde valig denne gangen pga det.
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 ingen??Bare lurte på hvordan du opplevde det....jeg vil ha det pga diverse årsaker...sprakk en god del...å fikk vite at jeg muligens aaaaldri ville komme til å holde på verken urin eller luft igjen (heldivis har jeg trent meg opp igjen til å klare det)Men legen min sa at ved neste fødsel vil jeg mest sannsynelig sprekke i samme spora....
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 takk for svaret:) Jeg hadde oxo total ruptur,,,måte syes på operasjon.Grusomt etterpå...leeenge!!!Det tok sikkert 1,5 år før jeg kunne si at jeg var helt leget.Angrer du på valget blue lady?
Bratsj Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Min første fødsel endte i akutt snitt da jeg ikke fikk åpning på mer enn 3-4cm og baby ikke kom ned. Ba derfor om planlagt snitt med nestemann,og fikk dette innvilget. Kjempefornøyd med det planlagte snittet, utrolig glad for at jeg fikk det - ellers hadde jeg ikke turt å bli gravid igjen. Siden jeg ikke har vært gjennom en fullstendig fødsel, har jeg ikke kjenneskap til rutur, men ville absolutt bedt om planlagt snitt med nestemann hvis jeg hadde hatt en alvorlig ruptur ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå