Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg har en voksi pose, den lurte jeg på om sønnen mn skulle bruke til vinteren. Jeg har 3 voksi dyner også. 2 i den minste str. og en større.. Kan jeg bruke en liten Voksi dyne (med flanell trekk på) i bunnen av bagen og en over den nye babyen???Den blir født i januar! Er det like bra å bruke de dynene eller burde jeg kjøpe en pose til.. Tror nemlig dette blir siste vinteren med voksi pose til eldstemann (veldig aktiv krabat som helst ikke vil sitte stille lenge...)
Bietta Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Er dynene av ull? Hvor gammel er gutten din som skal bruke posen?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Det vet jeg faktisk ikke! - Om de er av ull eller ikke... Står bare Voksi på dem.. Er ganske varme.. Gutten i voksi posen blir da 1,5 år! (18 mnd).. Burde jeg ha byttet kanskje? At babyen har posen og han dynen? Er jo lettere å kle på han litt kanskje!!!
Bietta Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Er vanskelig å svare på... Jeg er veldig glad i voksiposen, ungene har ligget ute i opp til 20 minusgrader og vært gode og varme. Men voksidyner vet jeg ingenting om. Kanskje du må prøve å se på voksi.no? Om det er ull. Hvor kaldt blir det om vinteren der du bor?
Mazza** Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 tror det går helt fint jeg....før i tida hadde de jo ikke voksipose hehe....men hadde kanskje kjøpt et lammeskinn som babyen kan ligge på jeg da....dun skal være mer enn bra å ha over seg. Eller så har jeg sett at de har termoposer til 279 kr på babybest Kanskje du bor i nærheten av en slik butikk?? Eller så kan man bestille på nett tror jeg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå