IBO<3 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Kjære deg.. Du behøver ikke å sitte her å unskylde blåflekkene dine. Skjønner du er i en vond periode, men du må vel kanskje ta til takke med det du har? Bedre enn ingenting.. Mannen din elsker deg sikkert, men han kan ikke kontrolere sinnet sitt eller noe slikt. Håper det ikke er DIN feil at det ender opp med blåflekker, du terger vel han ikke? mobber eller noe slikt? Uansett, lykke til:) du klarer å leve med dette vennen:)
Piri Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Den var dyp. Har ikke tenkt i de baner. Tror du det er mulig han doper meg ned og banker meg etterpå? Hvordan skal jeg finne ut om det er slik det henger sammen? Videoovervåking?? hmmmmmmmm........mye rart han får skylda for, stakkar........
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Ja, det kan jo være en mulighet. Men hva kan grunnen være da? er du frekk? mobber du han , Piri? Du kan jo starte med å kontakte krisesenteret der du bor, du vet det er best å være på den sikre siden.
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 Hm, det er jeg usikker på. Men ring og hør du.
Piri Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Nei,vet du hva! Jeg tror jeg holder meg til teorien om at min fjerne, travle hjerne ikke registrerer at jeg dælker borti alt mulig. Og bare så du vet det så er mannen min alt for lite hjemme til å kunne påføre meg en brøkdel av disse blåflekkene. Dessuten er han den snilleste, godeste og minst ondskapsfulle mannen i universet. Han har sine "manneting" som jeg kan syte over her inne, men å slå - det hjør han ikke. Jeg håper du spøkte med dette innlegget. Jeg tok det for det.
Piri Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Du trodde du hadde funnet en likesinnet nå, hva? En i samme situasjon? En medsøster? En du kunne utveksle erfaringer med? Vel, der tok du feil, syka.
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2007 Hehe, nei. Var virkelig ikke menigen å tråkke deg på tærne. Du vet, du har ingenting å skamme deg over om dette stemmer. Behøver ikke å bortforklare ting. Men jeg må nesten tro deg på det du sier da. Syka, jo sitter her med lungebetennelse så passer ganske bra! Er du synsk eller?
Piri Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Det er vomdt å bli tråkket på tærne! Verre enn en fødsel! Og jeg skammer meg ikke for det stemmer ikke. Har det bare litt for travelt. Og det var jo mange som hadde det på samme måten, så hvis du hadde rett, så er vi mange banka kvinnfolk her. hehe Jeg er faktisk litt synsk ja. Og lungebetennelse er vondt, det! Har aldri hatt det, men det MÅ jo være vondere enn å føde!
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. september 2007 Ja,jeg merket jo at du var synsk. Du hadde jo helt rett ang at jeg var syk, sitter her og hoster. Men vondt? næ, litt banking i bryst/rygg og hode er ikke noe å klage over. Har aldrig født.. Kos deg med blåflekkene, stetten og mannen i kveld da.. Så kan du jo se litt på hvordan morgendagen blir!
Piri Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Mannen er ikke hjemme, har ingen stett tilgjengelig og bare en liten blåflekk på leggen som jeg fikk da jeg var på sauesank i dag:) Kos deg du også og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå