Frøysa Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Nå har jeg kommet hjem med gutten vår, og vi er en liten familie på tre. Vi reiste på sykehuset sist lørdag for å sette fødselen i gang, - da var jeg 42 uker, men det ville ikke modnes og sette i gang ordentlig. Vi startet kl. 8.30 på morgenen - og holdt på hele dagen, til slutt sank hjertelyden innimellom og det ble bestemt at vi skulle ta keisersnitt. Det ble en fin opplevelse og Daniel trengte virkelig å komme ut. Han hadde bæsjet masse i fostervannet - og var slapp og pustet ikke da han ble hentet ut. Men det fikk de fort sving på - og vi har fått fantastisk oppfølging - og alt er bra med ham. Han er kjempenydelig - og jeg er så stolt og facinert over at det går an å lage noe så fullkomment! :-) Han veide 3964g og 54 cm lang ( Han ble estimert til at han var 4600g i uke 41 - så det ble ikke så voldsomt til slutt som jeg hadde fryktet) Vi koser oss- sliter med å få ham til å puppe- men jeg pumper meg og gir ham det mens vi jobber saken. Håper vi får det til på sikt. Koser oss kjempemasse!
strekkmerketrollet Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 gratulerer! Så bra at alt gjikk bra til slutt og at det ble en fin opplevelse
petite fleur Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer - godt at det gikk bra med gutten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå