Gå til innhold

Lille Daniel kom med keisersnitt 1.september kl. 24.00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kommet hjem med gutten vår, og vi er en liten familie på tre. Vi reiste på sykehuset sist lørdag for å sette fødselen i gang, - da var jeg 42 uker, men det ville ikke modnes og sette i gang ordentlig. Vi startet kl. 8.30 på morgenen - og holdt på hele dagen, til slutt sank hjertelyden innimellom og det ble bestemt at vi skulle ta keisersnitt. Det ble en fin opplevelse og Daniel trengte virkelig å komme ut. Han hadde bæsjet masse i fostervannet - og var slapp og pustet ikke da han ble hentet ut. Men det fikk de fort sving på - og vi har fått fantastisk oppfølging - og alt er bra med ham. Han er kjempenydelig - og jeg er så stolt og facinert over at det går an å lage noe så fullkomment! :-) Han veide 3964g og 54 cm lang ( Han ble estimert til at han var 4600g i uke 41 - så det ble ikke så voldsomt til slutt som jeg hadde fryktet)

Vi koser oss- sliter med å få ham til å puppe- men jeg pumper meg og gir ham det mens vi jobber saken. Håper vi får det til på sikt.

Koser oss kjempemasse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer! Så bra at alt gjikk bra til slutt og at det ble en fin opplevelse ;)

Skrevet

Gratulerer - godt at det gikk bra med gutten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...