Tubbies Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Dette hører til på navnedebatten, men det er så få innom der og vanskelig å få tilbakemeldinger... Hva synest dere om guttenavnet Valentin?? På svenskanamn.se står det at dette er et navn de spår vil bli poppis om noen år. Syntes det var litt fint jeg. Og ganske sjeldent -noe jeg verdsetter!
vampi1980 Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 hei. min sambo heter valentin som mellomnavn han, han er svensk. ganske kult å ha navnedag på valentines day da:)
Adriansmor med tulla Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 litt femi kanskje... jeg hadde aldri kalt min gutt d
prøvekluten+3små Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 hadde brukt det som mellomnavn hadde jeg skullet bruke det:o)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 føler d e så spanskliknende.. så jeg ville nok ikke valgt d selv, men når sant skal sies så liker jeg best tradisjonelle navn da så er vel enkli ikke helt meg å svare... men dersom dere liker d så er d ikke et navn som er helt utenom alle grenser for uvanlige navn, man kan bli vandt med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå