♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hvorfor er babybukser så stramme i strikken rundt magen?? Min lille gutt er ikke noen Michelin-baby, men likevel er det stramt over magen.. Hvordan kan det da være for unger med større mage? Jeg liker ikke at det er så stramt jeg da...
ceso Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 jeg kjøper for store bukser og bretter opp eller så bytter jeg strikk i de buksene jeg har kjøpt. kjøper somregel bare joggebukser eller olabukser med strikk i livet.. har oxo nemlig en "fet" baby
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Men min er ikke så "fet" han.. Men likevel er buksene stramme! Må jo være fælt for de som har babyer med mere mage enn min, når jeg reagerer med min baby...
ceso Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 var ment som en spøk.. derfor gåseøynene...hehe
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 Går ikke alltid like raskt rundt inni skallen min skjønner du hihi Spesielt på kveldene kan det gå litt rundt, og gjett om samboer er lei av at jeg ikke kan ta noen spøker på kveldene lenger.. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå