Piri Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Å slå frosne fingertupper mot en skarp kant, å smelle tåa inn i dørstokken eller kjøre en mors flatbrødbit oppi tannkjøttet? (Det finnes egentlig vanvittig mange vondteting i hverdagen....)
Piri Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Stakk en stett i ræva en gang. Det var vondt, det!
Diva Muffin Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Oh.. vanskelig valg! Jeg holder en knapp på tåa. Men det er rimelig dritvondt å holde ned klaffen på sportsdelen til vogna mens gubben brekker den bakover med all muskelkraft han har i kontorarmene sine, og rett over tre negler... Steke bacon naken er også en favoritt.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 så vidt jeg vet, var ikke det ett av alternativene. Går for frosne fingrer:)
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Nei, ikke vondt. Men det som gjør mest vondt av det du skrev. Jeg har nokk en litt større smerteterskel enn hva du har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå