Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg har en duk, en lang og tynn plante, to lysestaker, 4 fjernkontroller og to leker som er lillegutt sine.. Hva med dere?
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Skål med potetgull, colaboks, fjernkontroll, Ricola drops, lighter, og levende lys =o)
3 rosa og en blå Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg har duk, 3 telys, 4 fjernkontroller, 2 glass, skaal med gronne druer og en boks med yoghurt som jeg har spist opp naa...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 2 fjernkontroller, mobilen, vannflaska til snuppa, bamse som også tilhører snuppa. 2 bøker; Fra kaos mot samling, mestring og helhet, psykiatrisk sykepleie til psykotiske pasienter, og den usynlige fare-lærebok i hygiene.. hehe må ha litt faglitteratur også :-) vannglass
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 2 imsdal flasker og 1 VOSS-vann flaske, 2 lysfat m/lys et glass, en skål med snop 3 fjernkontroller håndkrem noen servietter en bok 2 lekebiler smokk duk mobilen hustelefonen
mayaya Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 2 glass, 1 brusflaske, 1 notatbok, 1 papirkutter, 2 lysestaker, i sjokoladeeske, 1 sparegris (hihi), 3 dåpskort, 2 bøker og 2 album *puh*
Gjest thricane Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 en løper, 6 stearinllys, en vase med røde roser og liljer, og to glass. ehem og beina mine....
Djoolia 07+08+12 Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Skal vi bytte bord?? =) Jeg har duk,lofotposten,pondus, 1 universal fjernkontroll,hårstrikk og en smekk.
Turid Laila Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Blomst, to galss, snusboks, to fjernkontroller, mobil, kamera, penn, blokk og lypsyl og laptopen da
Gjest Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Duk Lysestake Vase Ukeblad Tom skål (har vært sjokolade i den.....:-)) Pc en Mobilen Avisen
lille je Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 En løper, fat med tent kulelys, mobilen, tre fjernkontroller, hustelefonen, et blad, ei rosa mariskål uten noe oppi, et glass, et dropspapir, og en gaffel(?)
Blind Gudinne Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 en tom tallerken, zippo'n til gubben, en tom brusflaske, noe reklame, en kalkulator, en fjernkontroll, hustlf, mobiltlf, beina til gubben og et fly....tilhørende lillefjert....
Monajenten Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Datteren min sitt blå ikeaglass med vann, seks drikkebrikker og et par solbriller;) Ikke mye å skryte av.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 En liten grønnplante, to lysestaker, 2 fjernkontroller, ei penn, en iskaffe, en tom&jerryfigur, 2 mobiler og tannkosten til tjompen. Duk har jeg gitt opp... Gutten min synes det er rasende festlig å rive den ned... =)
BettyBoob Skrevet 6. september 2007 #16 Skrevet 6. september 2007 en kaffekopp, et glass saft, et glass 7 up, tyrkisk pepper, tallerken, håndkrem, våtservietter og tutekopp
snurkle Skrevet 6. september 2007 #17 Skrevet 6. september 2007 Om vi sier spisebordet så blir det langt mer interessant (helt bomba): laptop øretelefoner mobil fjernkontroll glass tallerken kamera målebånd 3 telysestaker 2 vanlige lysestaker 2 grønne planter notisbok hårstrikk 2 smekker tivoliradio klesklype 2 brennecder elektronisk kodekort 2 brev penn blyant pose med skruer skjøteledning huskeliste tyggispakke 5 plekter mobilladeren Noen som slår den eller? Hehe, årets husmorpris finner nok ikke veien hit med det første..
NoDoubt Skrevet 6. september 2007 #18 Skrevet 6. september 2007 En ødelagt postmannpat bok, 1 glass vann, 1 kuli, 1 avent kopp med vann i, mobil, fjernkontroll, papir om operasjonen til jenta mi, Extra-kvittering, "Mine 5 første år" med Ann Geddes.
solfrid Skrevet 6. september 2007 #19 Skrevet 6. september 2007 cola glass, chips bolle, ett lys og fjernkontroll og mobil:)
Diva Muffin Skrevet 6. september 2007 #20 Skrevet 6. september 2007 Det ser ut som et helvette: Jeg får ikke med meg halvparten om jeg så prøver å ramse opp: mine nye p-piller, 2 smekker, kamera, en isboks med papirmaler til lappeteknikk, Isabellas (blad), kakebilag til Isabellas, saks, babyfeeder, en babygenser, et garnnøste, scrapbook, extra drops, penn, duken jeg har sydd av papirmalene, japansk søm-bok, fjernkontroll, reklame fra La Redoute, to laptoper, babyleke, et glass vann, nettbankdings, materialpakke til to Tilda-dukker, siste Maison.. og under alt dette skimtes det såvidt en hvit linduk.. på tide å rydde litt?
#Ariadne# Skrevet 6. september 2007 #21 Skrevet 6. september 2007 duk, 3 telysestaker, potteplante, bolle med druer, 2 fjernkontroller, mobiltelefon, en serviett, beina til mannen min=)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #22 Skrevet 6. september 2007 En haug med aviser, en fjernkontroll, en mobil, et tomt glass, og et tørk med tørkepapir (ubrukt).
Sara Rompompei Skrevet 6. september 2007 #23 Skrevet 6. september 2007 Haha Denne var morsom Her er det 1 laptop 3 glass 1 kaffekopp 1 bok 1 fjernstyrt bil 2 tegninger 1 solcaps 1 moppevott 1 hårbørste 1 stein (!) ! klokke Snusboks 5 fjernkontroller ( i alle dager) 1 gitarstemmer 1/2 kortstokk 1 blad plasten til bladet, hihi 2 tomme konvolutter Kleenex boks 1 liten pose lego lim cd blyant.... Tror jeg vant jeg hihi Og for guds skyld, ikke spør hva jeg har under bordet hahaha
smily2 Skrevet 6. september 2007 #24 Skrevet 6. september 2007 duk,kubbelys,grønn plante,4 fjernkontroller, hus og mobiltelefon, et tomt vannglass, en epleskrott, nesedråper til tvillingene (de er såååååå tette i nesen ), ei STOR snørrfille... (æsj)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 6. september 2007 #25 Skrevet 6. september 2007 to hvite, hjerteformede trelysestaker. Har nettopp malt masse sirkler på bordet, så duk er ut. Spisebordet; tre lys. Utrolig kjedelige bord egentlig. Men kom til vesker; da kan jeg ramse opp det mest ubrukelige og unyttige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå