Gå til innhold

Hva har dere på stuebordet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en duk, en lang og tynn plante, to lysestaker, 4 fjernkontroller og to leker som er lillegutt sine..

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skål med potetgull, colaboks, fjernkontroll, Ricola drops, lighter, og levende lys =o)

Skrevet

Jeg har duk, 3 telys, 4 fjernkontroller, 2 glass, skaal med gronne druer og en boks med yoghurt som jeg har spist opp naa...

Skrevet

2 fjernkontroller, mobilen, vannflaska til snuppa, bamse som også tilhører snuppa.

2 bøker;

Fra kaos mot samling, mestring og helhet, psykiatrisk sykepleie til psykotiske pasienter, og den usynlige fare-lærebok i hygiene.. hehe må ha litt faglitteratur også :-)

vannglass

Skrevet

2 imsdal flasker og 1 VOSS-vann flaske,

2 lysfat m/lys

et glass,

en skål med snop

3 fjernkontroller

håndkrem

noen servietter

en bok

2 lekebiler

smokk

duk

mobilen

hustelefonen

Skrevet

2 glass, 1 brusflaske, 1 notatbok, 1 papirkutter, 2 lysestaker, i sjokoladeeske, 1 sparegris (hihi), 3 dåpskort, 2 bøker og 2 album *puh*

Gjest thricane
Skrevet

en løper, 6 stearinllys, en vase med røde roser og liljer, og to glass. ehem og beina mine....

Skrevet

Skal vi bytte bord?? =)

Jeg har duk,lofotposten,pondus, 1 universal fjernkontroll,hårstrikk og en smekk.

Skrevet

Blomst, to galss, snusboks, to fjernkontroller, mobil, kamera, penn, blokk og lypsyl og laptopen da :P

Skrevet

Duk

Lysestake

Vase

Ukeblad

Tom skål (har vært sjokolade i den.....:-))

Pc en

Mobilen

Avisen

Skrevet

En løper, fat med tent kulelys, mobilen, tre fjernkontroller, hustelefonen, et blad, ei rosa mariskål uten noe oppi, et glass, et dropspapir, og en gaffel(?)

Skrevet

en tom tallerken, zippo'n til gubben, en tom brusflaske, noe reklame, en kalkulator, en fjernkontroll, hustlf, mobiltlf, beina til gubben og et fly....tilhørende lillefjert....

Skrevet

Datteren min sitt blå ikeaglass med vann, seks drikkebrikker og et par solbriller;)

Ikke mye å skryte av.

Skrevet

En liten grønnplante, to lysestaker, 2 fjernkontroller, ei penn, en iskaffe, en tom&jerryfigur, 2 mobiler og tannkosten til tjompen.

Duk har jeg gitt opp... Gutten min synes det er rasende festlig å rive den ned... =)

Skrevet

en kaffekopp, et glass saft, et glass 7 up, tyrkisk pepper, tallerken, håndkrem, våtservietter og tutekopp :)

Skrevet

Om vi sier spisebordet så blir det langt mer interessant (helt bomba):

laptop

øretelefoner

mobil

fjernkontroll

glass

tallerken

kamera

målebånd

3 telysestaker

2 vanlige lysestaker

2 grønne planter

notisbok

hårstrikk

2 smekker

tivoliradio

klesklype

2 brennecder

elektronisk kodekort

2 brev

penn

blyant

pose med skruer

skjøteledning

huskeliste

tyggispakke

5 plekter

mobilladeren

Noen som slår den eller?

Hehe, årets husmorpris finner nok ikke veien hit med det første..

Skrevet

En ødelagt postmannpat bok, 1 glass vann, 1 kuli, 1 avent kopp med vann i, mobil, fjernkontroll, papir om operasjonen til jenta mi, Extra-kvittering, "Mine 5 første år" med Ann Geddes.

Skrevet

cola glass, chips bolle, ett lys og fjernkontroll og mobil:)

Skrevet

Det ser ut som et helvette: Jeg får ikke med meg halvparten om jeg så prøver å ramse opp: mine nye p-piller, 2 smekker, kamera, en isboks med papirmaler til lappeteknikk, Isabellas (blad), kakebilag til Isabellas, saks, babyfeeder, en babygenser, et garnnøste, scrapbook, extra drops, penn, duken jeg har sydd av papirmalene, japansk søm-bok, fjernkontroll, reklame fra La Redoute, to laptoper, babyleke, et glass vann, nettbankdings, materialpakke til to Tilda-dukker, siste Maison.. og under alt dette skimtes det såvidt en hvit linduk.. på tide å rydde litt?

Skrevet

duk, 3 telysestaker, potteplante, bolle med druer, 2 fjernkontroller, mobiltelefon, en serviett, beina til mannen min=)

Skrevet

En haug med aviser, en fjernkontroll, en mobil, et tomt glass, og et tørk med tørkepapir (ubrukt).

Skrevet

Haha Denne var morsom

Her er det

1 laptop

3 glass

1 kaffekopp

1 bok

1 fjernstyrt bil

2 tegninger

1 solcaps

1 moppevott

1 hårbørste

1 stein (!)

! klokke

Snusboks

5 fjernkontroller ( i alle dager)

1 gitarstemmer

1/2 kortstokk

1 blad

plasten til bladet, hihi

2 tomme konvolutter

Kleenex boks

1 liten pose lego

lim

cd

blyant....

Tror jeg vant jeg hihi

Og for guds skyld, ikke spør hva jeg har under bordet hahaha

Skrevet

duk,kubbelys,grønn plante,4 fjernkontroller, hus og mobiltelefon, et tomt vannglass, en epleskrott, nesedråper til tvillingene (de er såååååå tette i nesen :( ), ei STOR snørrfille... (æsj)

Skrevet

to hvite, hjerteformede trelysestaker. Har nettopp malt masse sirkler på bordet, så duk er ut. Spisebordet; tre lys. Utrolig kjedelige bord egentlig. Men kom til vesker; da kan jeg ramse opp det mest ubrukelige og unyttige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...