miss_chica Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 jeg syns speedo er noe av det værste jeg ser..hehehe
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 må nok være enig når det gjelder speedo... ikke pent. syns forøvrig det er FÆLT å se lange negler på tær og fingre... usj...
Mitzy Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 oppi ræva bukse,hehe. Husker en gutt/mann som hadde det på videregående. Kalte han bare "oppi ræva" tilslutt.
Mitzy Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Og ikke mist hår på ryggen syns jeg er ekkelt. Får typen min det så vokser jeg han. Sånn som arne markussen i hotel cæsar hadde. grøss..
Dægern døtte Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Hår som vokser langt ut av ørene er heller ikke lekkert.......
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 de der kladeisene av noen plastikk-diamanter, som noen bærer i det ene, eller begge øra! Beckham(?)wannabees...
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Hår i nesa!! Lange hår som stikker ut. Vest=S Pannebånd. Og sist men ikke minst "utstyret". Ser skikkelig dumt ut, men er jo praktisk til tider=P
Lillegull og spiren Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 STOR DOTT OVER LILLEMANN..he.he..(få det bort)
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Liker ikke at menn har tennis sokker i sandalene,hår på brystet,truse,smykker eller hull i ørene.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Speedo er jo helt ÆSJ!!! Naboen har en knallgul speedo, og han elsker å sole seg...takk og pris for alt regnet vi har hatt i sommer!!!!!!!
Venter på 3_de spire Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Hårvekst på ryggen, ut av ørene og ut av nesa er EKKELT!!!!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 Herregud, Riga, du e vanvittig morsom...lo så jeg datt av stolen her. Ser det for meg...hihihi Ellers synes jeg at svææær ølmage som er større en den jeg hadde i 9. mnd med førstemann er skikkelig grøssopplevelse...Og bollekjaker på voksne mannfolk...uæææææh
Frukten og To små Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 usj, nå støter jeg sikkert noen her.. men: -lange mørke hår på rompa og ryggen... grøss! -pappa i speedo *lukker øynene HVER gang, og ber han kle på seg noe anstendig*
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 TRUSER! Det er grusomt..menn skal bruke boxer.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 6. september 2007 #16 Skrevet 6. september 2007 Navello er ikke sexy heller.. Og for små klær..
Miss L å di Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Signerer på det meste over her, spesiellt lange negler og speedo/truse... Og legger til en ting: Rosa klær!!! Hvorfor i alle dager er det populært for menn å gå med ROSA klær??? Ser teit og lite maskulint ut... fyåfy... Og nå kommer jeg sikkert til å få kjeft....
strekkmerketrollet Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 jepp! hiver meg på dette med speedo (JA spes GULE), truser, pannebånd, og alt som er nevnt over her som har med hår å gjøre! åsså lange negler! æææææææææjis! Åsså synes jeg det er sjikkelig fælt med dongerijakke (sånn lys, som altfor ofte kombineres med en matchendes bukse!), åsså tresko (som desverre ofte kombineres med tennissokker eller grå ull sokker). Å BART!!!! Kunne ALDRI kysset en med BART!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. september 2007 #19 Skrevet 7. september 2007 lange negler på hender og føtter... *grøss* nakne mannetær, med lange negler, i sandaler på sommeren.. Jeg trur jeg spyr....
Mamzen Skrevet 7. september 2007 #20 Skrevet 7. september 2007 Gullsmykke med åpen skjorte... Pengbok på baklomma og tobakk i framlomma. Snus Menn som står/sitter og skræver overdrevent(hva tror de at de har mellom beina??) Og som står å napper seg i buksa i skrittet når de tror ingen ser på..vi har da sidesyn! Menn som er for mye styla, blir alt for "glatt" og lite mann for meg.(Jeg vil helst være dama i forholdet, hehe) Lange negler ja! Æsj.
prøvekluten+3små Skrevet 7. september 2007 #22 Skrevet 7. september 2007 -truser -åletrange bukser,spesielt om de er spinkle -stooor blingbling i øret -slipperser med sokker i når de har shorts på -hår i nesa -snusleppe
håper på fulltreff Skrevet 7. september 2007 #23 Skrevet 7. september 2007 Enig i det meste som er sagt. -truser, speedo, hår ut nesa... Synes også at langt fett hår i nakken er helt grusomt. Dessuten sånn nese som har "oppover nesebor". Skjønner dere hva jeg mener? Sånn at du ser liksom langt inn i nesa... UERK!!
TussiLussi Skrevet 7. september 2007 #24 Skrevet 7. september 2007 Bukser uten lommer / detaljer på rompa... fotballknickers skjorte stappet nedi treningsbukser bart trange bukser sånn at man ikke kan unngå å se hvilken side lillemann er lagt på..... urk.....
Gjest Skrevet 7. september 2007 #25 Skrevet 7. september 2007 Lange nesehår!!! De ser en med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå