Gå til innhold

Da klatten har jeg sett "den vite massaj"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var utrolig fin og ikke minst flott filmet:-). De har fått med seg mye av bokens handling. Men det var også mye som ikke var med, så jeg tror du må lese boken:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En annen morsom film, som jeg har sett er "masjävlar".

 

Svenske "masar" kommer dalarna. Jeg er nemlig en sån mas (eller kulla, som jentene kalles:-). Men jeg er fra hovedstaden i Dalarna da:-)

Så det kan godt være at jeg syntes den var ekstra fin, fordi jeg kjente mye igen :-)

 

.

Skrevet

Ja den er fantastisk den filmen:-)

 

Og Masjävlar er helt toppen:-) Jeg lo når jeg så den, selv om det var fryktelig tragisk også........

Skrevet

Det er sant. Filmen "masjävlar"har alle spektrer. Glede, latter og jeg må innrømme at jeg også gråt en skvett. Ja. Det er merkelig hvordan livet blir, samt at noen mennesker/familier er så nære men også milevis i fra hverandre, pga dum skam og kanskje dum stolthet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...