Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Ikke barn av nære venner og slekninger, men mer barnehage og skole barn som en blir invitert til. Blir så usikker, men det blir jo en forume til slutt.
~sjiraff~ Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Forløpig har det ikke vært så mange, så har ligget på mellom 100-150 kr
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Rundt en hundrelapp vil jeg tro er vanlig.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Uff...eldste min blir invitert til alle på avd. ca 20, inkluderer jeg nabobarn blir det nesten 30. Det blir jo mellom 3000-3500kr i året. Og da har jeg ikke inkludert broren sine bursdager. Må jo nesten begynne å spare, eller vente med å la barna gå i bursdager til jeg er ferdig å studere:)
Sara Rompompei Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Vi har på foreldremøter blitt enige om en sum. Og vi har bare lagt oss på 50 kr. Man finner faktisk mye greit til den prisen. Og det blir gjerne maaange selskaper i løpet av ett år, så jeg synes 50,- er helt fint. Om man ikke finner noe, så gir man bare 50-lappen. super ordning
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Ca 100 kr bruker vi, noen ganger mindre, jeg pleier å være flink til å handle inn leker når de er på tilbud, så har jeg hjemme når det plutselig dukker opp en bursdag...
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Det høres greit ut å bestemme på foreldre møte igrunnen. I vår bhg. er det foreldre som er svært ulikt økonomisk stilt. Vet om en som lar være å sende barnet i bursdager også...kanskje noe å ta opp. Vi har ikke alle i bursdag fordi vi ikke har plass, inviterer bare basisgruppen hans. Men sist fikk han en logo gave til 350,-. Litt over vår budsjett, spesielt siden vi sparer til en laaaaaaang reise:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå