Lillegull2008&2010 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 har dere kjøpt eller i hvilken uke tenker dere å kjøpe? jeg har så lyst å handle nå også føler jeg meg veldig tidlig ute men klarer ikke vente så veldig mange uker til. Jeg er 17+ 4 idag jippi, og på tirsdag skal jeg på ultralyd Håper alt står bra til med gullet vårt, også håper jeg vi får vite kjønn så nysgjerrig
Nyttårsgull i den store magen Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Hei Carma83 Vi reiste til baby butikken rett etter ultralyden, da hadde vi fått bekreftet at alt var fint og det føltes greit å se litt nærmere på de store tinga. Litt kjekt må vi jo ha det! :-) Dama i butikken spurte om når vi hadde tremin, jeg sa at vi var litt tildlig ute for den er ikke før 1 januar. Men hu rista på hode å sa at nå var det så mange som ventet barn at de fleste vogner hadde noen ukers venting ihvertfall.. Vi ville igrunnen ha en OTH vogn i svart, og den kunne ikke leveres før rett etter termin....og da var det 2 august!!! Men vi fånt en annen vogn EasyWalker Sky, Den kunne vi trille hjem samme dag, for de hadde akkurat en ledig fra siste parti... så noen vogner er en heldig med og... Så bare begynn å kos deg...Synes det var godt å endelig kunne slippe seg litt løs....:-) klem
Marit & de 3 knøttene Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Syns heller ikke det er tidlig. Greit å fordele utgiftene utover månedene. Og så er det jo såååååå koselig å handle vogn, seng og annet babyutstyr, så hvorfor vente så lenge? Med vårt første barn kjøpe vi vogn da jeg var 3 mnd på vei. Satte den opp på kottet og var stadig vekk å prøve-trillet den på stua utover svangerskapet! Hehe.. Babyseng og tilbehøret til den kjøpte jeg også tidlig.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Vi kjøpte vogn på onsdag og da var jeg 17+4 Vi skal på ul på mandag så håper alt er bra. Jeg syntes også vi var tidlig ute, men det var salg på vogner så da sparte vi 3000 kr Vi kjøpte også bil sete og sparte 500 kr på det. Vi valgte å kjøpe en Brio Happy Duo:)
klumpen og gullet Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Vi har bestilt en Emmaljunga Sport Kombi, og den var det fire til seks ukers levering på. Enkelte Emmaljunga vogner er det svært lang leveringstid på, fordi fabrikken klarer ikke produsere nok til å dekke etterspørselen. Så jeg syns absolutt ikke du er tidlig ute. Dessuten har mange butikker mulighet til å oppbevare vognen for deg til du trenger den. Handle og kos deg du!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 se her: http://www.barnevognguiden.no/micralite/micralite-duo-kombi.html Best i test!
Knøttefrøken Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 hjelper ikke at den er best i test for meg! Dette er noe av det styggeste jeg har sett, ville ikke hatt den om jeg fikk den kasta etter meg...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 tenkte å vente til slutten av mnd, og håååper at vogna som vi skal ha kommer på tilbud da:p Må spare opp litt penger først
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 da er jeg forresten 22 uker på vei tror jeg... (18+1 i dag)
Lillegull2008&2010 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2007 okei, da er jeg ikke den eneste som kjøper så tidlig vi har planer om å vente til UL var over, den skal jeg på tirsdag. Men hvor har dere fått brio happy duo på tilbud?? den skal nemlig vi også ha
Gjest Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 http://www.emmaljunga-rus.ru/index.html?action=image&picture_id=3308 denne emmaljunga smart duo combi skal vi ha=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå