lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 lillegutt er sååå trøtt men nekter å sove! sovner når jeg bærer han men våkner hvis jeg prøver å legge han ned, griner og hyler, vet ikke om han har vondt i magen eller er trøtt eller hva, like før jeg griner selv! er så sliten! hva gjør man? han er 7 uker. har holdt på sånn i hele dag! og snart er det mating igjen, gruer meg til det, for rett etter han har spist så er det skriking ca 1 time pga av gulping og sånt, han er skikkelig plaget av at han gulper....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2007 nå sovna han, men jeg tror han har bæsja, typisk! vil o ikke vekke han...
FrøkenSprøken Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Han våkner vel hvis det blir ubehagelig? Jeg ville ha latt han ligge en halvtimes tid, slik at jeg fikk hente meg inn igjen før jeg vekte ham. Stor klem fra meg!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 tusen takk for litt støtte og oppmuntring, trodde jeg var skikkelig teit siden INGEN svarte meg... klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå