Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg føler meg nemlig som en, men vet ikke helt om jeg synes jeg er pen eller stygg.
Pøh! Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Aner okke om flodhester er pene for når man kommer helt innpå dem forsvinner jo hele synsfeltet sånn uten videre, Farlige er de også. Nei og nei, tror du må finne et søtere dyr åsammenligne deg med.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 I vann er de jo veldig grasiøse og de er søte som babyer Veldig fryktinngytende når de løper mot deg i stor fart, tror jeg Jeg kan tenke meg styggere dyr. Bavianer for eksempel ta deg et bad du! kanskje du føler deg bedre med deg selv
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Ja kanskje det =) hva med hvalross? Jeg er kanskje litt farlig jeg også når jeg løper mot noen med stor fart, men det er sjeldent altså. Vurderer å sammenligne meg med selene. De er søte, småfleskte, men kjappe i sitt rette element.
Pøh! Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Lurt. Selene er sikkert lurere enn flodhester. Også drar de ofte på cruise har jeg hørt Silja Line- Sel- stripa). Evt. cruiser på stripa.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jaaa! ) Flodhester er nufflige! Også har de så kule ører som de vifter bort fluene med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå