bente69;) Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 og hva burde du stryke som du ikke stryker?
meg & to små vampyrer Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg stryker med av diskusjonen?
Korse76♥ Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 jeg stryker bare bundadsskjorta mi og kinnet til vesla Burde kanskje strøket duker, flere klær osv... Men det er jo sååååååååå kjedelig hehe
mamma og my Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Haugen med strykeklær innerst i kleskapet
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Alt av klær, sengetøy (utenom laken) og håndklær Takler ikke ting som ikke er strøket, værste jeg ser er folk i krøllete klær men har skjønt at jeg er litt sær på dette området hehehe..
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg har strøket til et par eksamener, ellers styrker jeg juledukene, kjøkkengardinene og kopphåndklærne, og gubben sine skjorter (hvis han ikke gjør det selv), og kanskje en duk eller to annethvert år. Og 17. mai-sløyfene!
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 AUUUUUU!! Kinnet til vesla blir vel veldig varmt av det??
Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 - glemte en ting: Stryker småflaggene til 17. mai også. :-) Alle skal stille med nystrøket flagg 17. mai!
Blue Lady Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Stryker duker, (bruker kun duk når det er jul så det er ikke så ofte nei..) gardiner og bunadsskjorta mi. Burde stryke sengtøy, det er så mye bedre å ligge i det da ) og så tar det mindre plass i det trange skapet vårt
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Jeg stryker skjortene til mannen, og av og til duker og enkelte klær til jenta mi. Bunadsskjorta mi stryker mamma.
~sjiraff~ Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Her i huset strykes kun samboers skjorter (det gjør han selv) og av og til snuppas kjoler eller mine linshortser om jeg skal være litt fin. (sånn rent bortsett fra pressing av sokker og truser da så klart)
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 Stryker alt...en liten mani jeg ikke blir kvitt
Gjest Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Jeg glemte forresten et par ting til: Jeg stryker gullet over kinnet og pelsen til bikkja... :-) Og har enda til gode å høre at noen av dem klage over at det er varmt - jeg har ikke spesielt varme hender. :-D
Gjest Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 Jeg stryker bunadskjorter og av og til en kjole. Burde nok tatt noen av mine manns skjorter - siden han er elendig på det. Burde strykt duker. Har mange som jeg aldri bruker fordi jeg ikke gidder å stryke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå