Gå til innhold

Mer stryking, hva stryker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva burde du stryke som du ikke stryker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stryker med av diskusjonen? :)

Skrevet

jeg stryker bare bundadsskjorta mi og kinnet til vesla

Burde kanskje strøket duker, flere klær osv... Men det er jo sååååååååå kjedelig hehe

Skrevet

Haugen med strykeklær innerst i kleskapet

Skrevet

Alt av klær, sengetøy (utenom laken) og håndklær :) Takler ikke ting som ikke er strøket, værste jeg ser er folk i krøllete klær :) men har skjønt at jeg er litt sær på dette området hehehe..

Skrevet

Jeg har strøket til et par eksamener, ellers styrker jeg juledukene, kjøkkengardinene og kopphåndklærne, og gubben sine skjorter (hvis han ikke gjør det selv), og kanskje en duk eller to annethvert år. Og 17. mai-sløyfene!

Skrevet

AUUUUUU!! Kinnet til vesla blir vel veldig varmt av det??

Skrevet

- glemte en ting: Stryker småflaggene til 17. mai også. :-) Alle skal stille med nystrøket flagg 17. mai!

Skrevet

Stryker duker, (bruker kun duk når det er jul så det er ikke så ofte nei..) gardiner og bunadsskjorta mi.

Burde stryke sengtøy, det er så mye bedre å ligge i det da :o) og så tar det mindre plass i det trange skapet vårt

Skrevet

Jeg stryker skjortene til mannen, og av og til duker og enkelte klær til jenta mi. Bunadsskjorta mi stryker mamma.

Skrevet

Her i huset strykes kun samboers skjorter (det gjør han selv) og av og til snuppas kjoler eller mine linshortser om jeg skal være litt fin.

(sånn rent bortsett fra pressing av sokker og truser da så klart)

Skrevet

Stryker alt...en liten mani jeg ikke blir kvitt ;)

Skrevet

Jeg glemte forresten et par ting til: Jeg stryker gullet over kinnet og pelsen til bikkja... :-) Og har enda til gode å høre at noen av dem klage over at det er varmt - jeg har ikke spesielt varme hender. :-D

Skrevet

Jeg stryker bunadskjorter og av og til en kjole. Burde nok tatt noen av mine manns skjorter - siden han er elendig på det. Burde strykt duker. Har mange som jeg aldri bruker fordi jeg ikke gidder å stryke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...