Gå til innhold

Tenåringsmote for pike 7 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så frustrert etter handletur!

Jeg forsøker å finne BARNEklær og BARNEsko til datteren min på 7 år, men alt i kjedebutikkene (vel, i alle fall ganske mye) er jo sånn tenåringsmote str. 7 år og oppover. Litt kan være stilig, men når alt skal være sånn, synes jeg ikke det er så sjarmerende, jeg.

I skobutikken i dag, spurte jeg om de hadde sorte lakksko med rem over i str. 33. Nei, de gikk bare opp til 30, men jeg kunne få kjøpt noen med klakkehæl (lav stilletthæl) eller gull/sølv-sko....

Det virker som om vi som ikke vil at døtrene våre skal se ut som små Lolitaer er henvist til superdyre forretninger, som Fru Lyng o.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de det i Oslo, eller Lørenskog/Strømmen?

Skrevet

Clair selger de på Fru Lyng=)

Skrevet

Ikke ALT på fru lyng som er så dyrt da,, heller ikke på barnas hus for eks, eller benetton :)

Skrevet

Nei og mye Mexx ting er ikke så dyrt heller. Har jo Mexx på Fru Lyng og en egen butikk på glasmagasinet. Kjøpte forresten kjempefine tynne gensere til jentene på Benetton her en dag. Kostet 89:-

Skrevet

Har vært litt på Barnas hus og nei, man blir ikke ruinert, men det er jo dobbelt så dyrt som Hennes, da, og klærne vokser hun jo ut av i løpet av en sesong uansett.

Skrevet

Ja det er mulig dobbelt så dyrt, men da kjøper du jo faktisk noe du har lyst til å kjøpe, og det er godt mulig det holder seg pent lenger enn hva hm klærne ville ha gjort., Jeg personlig hadde heller lagt mer penger i noe jeg hadde likt og kanskje kjøpt mindre klær, enn å kjøpe ting jeg ikke likte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...